کد خبر: ۶۱۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۲

باهنر: بي طرف مي مانيم

آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، در گفتگو با خبرنگاران پارلماني ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت:
شوراي هماهنگي از كانديد خاصي حمايت نخواهد كرد و قرار بر اين شده كه ستادهاي انتخاباتي در شهرها در اين مورد خود تصميم گيري كنند. همچنين قرار است فراكسيون اصول گرايان همچون مرحله اول از هيچ كانديدايي اعلام حمايت نكند و نمايندگان در حمايت از كانديداها آزاد هستند.
رئيس فراكسيون اصول گرايان مجلس در پاسخ به سؤالي علت افزايش آراي احمدي نژاد در انتخابات، علي رغم نتايج نظرسنجيها گفت: من قبلاً اعلام كرده بودم كه يك «سونامي» در راه است. با وجود اينكه خواص، آرايشان از مدتها قبل مشخص مي شود، اما معمولاً آراي توده ها در كشور ما دو تا سه روز آخر شكل مي گيرد. رأيهايي كه پشت سر احمدي نژاد رفت، رأيهايي سونامي بود. از روز سه شنبه 24 خرداد امواج حمايت از احمدي نژاد به شدت بالا گرفت. در اصفهان تقريباً از 10 روز قبل از انتخابات در تهران از اوايل هفته قبل مشخص بود كه اين موج به سرعت روبه گسترش است.
«با هنر» در بخش ديگري از اين گفتگو، ناكامي طيف همسويش را به دليل عدم دستيابي به اجماع دانست و به همين خاطر از مردم عذرخواهي كرد. وي اظهار داشت: در 10 تا 15 روز آخر، نيروهايي كه احساس كرديم مي توانند با ما هماهنگ باشند، تشخيص شان عوض شد. ما هم حزب و تشكيلات (در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب) نداريم. قرار است ارتباطاتمان، قلبي باشد. عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در اين باره كه آيا ستادهاي اين شورا در سراسر كشور در حمايت از احمدي نژاد فعال خواهند شد، گفت: شوراي هماهنگي نظر واحد و يك پارچه ندارد. قرار شد خودشان بررسي كنند و تصميم بگيرند.
رئيس فراكسيون اصول گرايان در ميان نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري، تنها شعار «مصطفي معين» را متفاوت از ساير كانديداها دانست و گفت: به جز او، تقريباً همه نامزدها يك حرف را مي زدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین