کد خبر: ۶۲۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۳

لاریجانی: اسفندیاری به‌زودی آزاد می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مشاور رئیس قوه‌قضائیه در امور روابط بین‌الملل و حقوق بشر در یک گفتگوی اختصاصی با پربیننده‌ترین شبکه خبری آمریکا گفته ‌است که نسبت به آزادی هاله اسفندیاری- یکی از چهار تبعه آمریکایی بازداشت‌شده در ایران- طی روزهای آتی خوشبین است.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز محمد جواد لاریجانی که از سوی این رسانه به عنوان یک «سیاستمدار بانفوذ» معرفی شده روز دوشنبه در یک گفتگوی اختصاصی گفته ‌است:«من این اطمینان را به شما می‌دهم که خانم اسفندیاری در سلامت کامل بوده و با وی به خوبی رفتار می‌شود» . وی افزود که در «آینده نزدیک» امکان ملاقلات وکلای هاله اسفندیاری با وی فراهم می شود.

آقای لاریجانی در ادامه با ابراز خوشبینی نسبت به سرانجام پرونده خانم اسفندیاری گفت:«با اینکه اتهامات مطرح شده علیه اسفندیاری کاملا جدی است ولی من فکر می‌کنم که این موضوع حداکثر ظرف یکی دو هفته آینده حل‌وفصل شده و وی آزاد شود».

مشاور قوه قضائیه و نماینده سابق مجلس در ادامه این گفتگو خاطر‌نشان ساخت:«فعالیت‌های اسفندیاری و دیگر آمریکایی‌های بازداشت‌شده بخشی از طرح کاخ سفید برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده‌است». وی ضمن تهاجمی خواندن رویکرد دولت کنونی آمریکا نسبت به ایران تاکید کرد که کشورمان هیچ خطری از ناحیه چنین اقداماتی احساس نمی‌کند.

گفتنی است هاله اسفندیاری و سه تبعه ایرانی آمریکایی دیگر طی هفته‌های اخیر به دلیل انجام اقدامات مخل امنیت ملی و جاسوسی برای ایالات متحده از سوی مقامات کشورمان بازداشت و یا ممنوع‌الخروج شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین