کد خبر: ۶۲۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۷

افتخار به بی‌هویتی سیاسی چرا؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ «متاسفانه در سطح نخبگان سیاسی ما هنوز سیاستمدارانی پیدا می‌شوند كه افتخار می‌كنند متعلق به هیچ گروه، حزب و یا دسته‌ای نیستند، این مانند این است كه آدمی بگوید من خانواده ندارم! این افكار نشان از نوعی بی‌هویتی است كه به این بی‌هویتی در سیاست نباید افتخار كرد؛ چرا كه این مساله باعث می‌شود كه مردم ندانند درخصوص مسایل سیاسی باید به چه كسانی مراجعه كنند».

این بخشی از سخنان حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران است که روز دوشنبه در بیست و ششمین جلسه شورای سیاستگذاری شاخه استان تهران این حزب و در تشریح وضعیت جامعه و انتخابات مجلس هشتم بیان شد.

مرعشی در ادامه سخنانش افزود: بعد از انتخابات ریاست جمهوری نهم عده‌ای رنگ عوض كردند، این نشان از سبكی و قشری حركت كردن است كه خود نوعی از بی‌هویتی است.

سخنگوی کارگزاران خاطرنشان کرد: احزاب باید روی اصول حزبی حركت كنند كه در پیروزی احساس بزرگی نكنیم و در شكست هم احساس حقارت، در نتیجه احزاب می‌توانند بایستند و حرفشان را بزنند، نمی‌شود مرد همه فصول بود باید مرد فصل خودمان باشیم.

او ادامه داد: حزب كارگزاران حزبی واقعگراست كه جمهوری اسلامی را با معیارهای امام خمینی (ره)، درك كرده است و واقع‌بینانه عمل می‌كند و به دنبال تندروی‌ها از نوع چپ و راست نیست. 

وی همچنین از به تفاهم رسیدن گروه‌های اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس هشتم سخن گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین