کد خبر: ۶۲۷۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

کلیه مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح قشم فردا تعطیل است

فرماندار قشم از تعطیلی مدارس استثنایی این شهرستان در کلیه مقاطع و مدارس ابتدایی نوبت صبح به دلیل پیش‌بینی شرایط جوی نامساعد برای فردا(سه‌شنبه) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا نصری شامگاه امروز از تعطیلی سه مدرسه استثنایی ارمغان، امید و جاوید در شهرهای قشم، سوزا و روستای طبل این شهرستان و کلیه مدارس ابتدایی نوبت صبح به دلیل پیش‌بینی شرایط جوی نامساعد برای فردا خبر داد.

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم تصریح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، به دهیاران ماموریت داده شده به‌صورت شبانه روزی وضعیت روستاهای خود را تحت نظر داشته و تدابیر حداکثری برای پیشگیری از بروز خسارت را بکار گیرند.

کلیه مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح قشم فردا تعطیل است

نصری ادامه داد: بارندگی‌های پیشین نقاط ضعف و مسائل پس از آن را تا حدود زیادی روشن ساخته و با توجه به منابع و امکانات، در جهت تقویت زیر ساخت‌ها و پیشگیری از وقوع بحران اقدامات لازم نظیر حفر کانال، زهکشی، هدایت مسیل‌ها و پاکسازی مسیرها انجام شده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از محلات قدیمی در شهرهای قشم، سوزا، درگهان و روستاها دچار مسئله ساختاری بوده که در کنار تدابیر کوتاه مدت و رایزنی برای اصلاح اساسی، نیاز به پایش در مواقع حساس و بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان دارد.

فرماندار قشم گفت: با توجه به مشکلات رفع نشده در بخش مسکن مهر قشم، اقدامات مقطعی نظیر خاکریزی جهت رفع مشکلات عبور و مرور انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین