کد خبر: ۶۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۵

پاسخ جالب سخنگوی خاتمی به بادامچیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از سکوت نه چندان کوتاه مدت اصلاح‌طلبان در برابر سخنان اخیر اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در نهایت این عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت خاتمی بود که طی یک سخنرانی واکنش جالبی را به اظهارات قائم مقام حزب موتلفه نشان داد.

پیش از این اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه مدعی شده بود: انتخابات مجلس هشتم تنها راهی است که استکبار بتواند شیطنت کند و عناصرش را بیاورد. اگر برای خبرگان 75 میلیون دلار گذاشتند برای مجلس هشتم 100میلیارد تومان کنار گذاشته‌اند. 17 گروه سیاست‌گذار در دولت انگلیس از دولت این کشور خواسته‌اند تا به جای حمله به ایران از اصلاح‌طلبان حمایت و آن‌ها را تقویت کند.

این در حالی است که رمضان‌زاده طی سخنانی در ادامه سلسله جلسات «چشم‌انداز اصلاحات» با «مبهم» خواندن منابعی که این اخبار را در اختیار بادامچیان قرار داده‌اند، اظهار داشت: بیان این سخنان توسط آقای بادامچیان دو حالت بیشتر ندارد.

وی در توضیح بیشتری اضافه کرد: حالت اول مساله این است که نیروهای امنیتی کشور به اسناد و مدارک این موضوع دست یافته باشند و آن را در اختیار آقای بادامچیان گذاشته باشند اما با شناختی که ما از نیروهای امنیتی کشور داریم، مطمئنیم که آن‌ها اگر چنین اطلاعاتی را در اختیار داشتند، قطعا با عوامل دشمن در داخل برخورد می‌کردند.

رمضان‌زاده در تشریح حالت دوم این مساله تصریح کرد: البته حالت دومی هم در این رابطه وجود دارد و آن این است که آقای بادامچیان این اطلاعات را مستقیما از انگلیسی‌ها گرفته باشند!

سخنگوی دولت خاتمی خاطرنشان کرد: با توجه به اطمینانی که به نیروهای امنیتی و ضدجاسوسی کشورمان داریم، مطمئن هستیم که حالت اول صحت ندارد زیرا در صورت صحت قطعا با عوامل دشمن در داخل برخورد شده بود. بنابراین، تنها احتمال موجود این است که آقای بادامچیان اطلاعات خود را از انگلیسی‌ها گرفته باشند.

رمضان‌زاده در پایان تصریح کرد که منتظر پاسخ بادامچیان به سخنان خود است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین