کد خبر: ۶۴۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۹

قطع برق در تهران شتاب می‌گیرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شركت برق منطقه‌ای استان تهران اعلام کرد: با توجه به این كه افت ولتاژ اثرات منفی بر شبكه برق دارد، برای اصلاح ولتاژ باید برای برخی از مناطق خاموشی اعمال كنیم.

میرفتاح فتاح قره‌باغ، با اشاره به این كه عمده خاموشی‌ها در فصل تابستان به دلیل فرسودگی شبكه بوده است، افزود: امسال با اضافه شدن 170 هزار مشترك به جمع پیشین، تعداد كل مشتركان در استان‌های تهران و قم به پنج میلیون و 400 هزار خانوار رسید.

وی تصریح كرد: با وجود پیك مصرف برق امسال در تهران، شش هزار و 760 مگاوات در 24 مرداد بود كه البته پیش‌بینی ما شش هزار و 900 مگاوات بوده است، اما به هر حال این رقم 4.1 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

او با اشاره به اینكه شبكه برق را به لحاظ فیزیكی زیر نظر داریم، اظهار داشت: همچنین از نظر مردمی‌ نیز با سامانه 121 سعی می‌كنیم مشكلات شبكه برق را كاهش دهیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر 285 پروژه را با اعتباری بالغ بر 840 میلیارد تومان در دست اقدام داریم كه امسال 52 مورد از آن با 132 میلیارد تومان اعتبار به اتمام می‌رسد و مابقی نیز به مرور و در سال‌های آینده افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شركت برق منطقه‌ای تهران تاكید كرد: سال گذشته 200 میلیارد تومان برای توسعه و اصلاح شبكه‌های انتقال و توزیع هزینه شد كه امسال این رقم به 280 میلیارد تومان می‌رسد، اما با این حال این بودجه برای اصلاح شبكه‌های فرسوده تهران كم است.

به گفته وی با اجرای تعرفه‌های جدید، قبض‌های اصلاح شده تا پایان شهریور به دست مشتركان می‌رسد كه بر این اساس مبالغ علی الحساب كه از ابتدای سال محاسبه شده‌اند، مورد تجدیدنظر قرار می‌گیرند و به این ترتیب طلب و یا بدهكاری برخی از مشتركان مشخص می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین