کد خبر: ۶۶۳۷۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

وحشت آمریکایی ها از رزمایش دریایی ایران

شبکه فاکس نیوز از آماده باش دو پایگاه آمریکا در خاورمیانه با شلیک موشک‌های ایران در رزمایش دریایی در خلیج فارس خبر داد.
وحشت آمریکایی ها از رزمایش دریایی ایران
آفتاب‌‌نیوز :

"لوکاس تاملینسون" خبرنگار پنتاگون در شبکه فاکس نیوز در پیامی توییتری نوشت: بعد از شلیک سه موشک ایران در رزمایش دریایی در آب‌های خلیج فارس، پایگاه العدید در قطر و پایگاه الظفره در امارات به حالت آماده باش در آمده‌اند.

تاملینسون در ادامه اعلام وضعیت آماده باش پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه را به دلیل نزدیک بودن محل اصابت موشک‌های ایران به پایگاه‌های الظفره و العدید خواند.

مرحله نهایی رزمایش بزرگ و مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۴ با مشارکت نیروی دریایی و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز مقدس «یا علی بن ابی طالب (ع)» صبح روز سه‌شنبه در منطقه عمومی استان هرمزگان، غرب تنگه هرمز و خلیج فارس تا عمق کشور، در عرصه‌های زمین، هوا، دریا و فضا آغاز شد.

اجرای عملیات تهاجمی موشکی، شناوری و پهپادی علیه مواضع دشمن، عملیات مین‌ریزی آفندی و قطع خطوط مواصلاتی شناورهای دشمن فرضی، اجرای عملیات رزم موشکی توسط بالگرد و شلیک موشک‌های ساحل به دریا در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه به اجرا درمی‌آید.

در این رزمایش برای نخستین بار عملیات رصد منطقه رزمایش با استفاده از تصاویر ارسالی از ماهواره نور صورت می‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
3
ترس و وحشت با احتیاط فرق می کند احتیاط یک واکنش عقلی است که یک فرد در عین توانایی و قدرت از خود بروز می دهد اما ترس ریشه در ضعف و ناتوانی دارد بنابراین تیتر باید عوض شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خب حالا شما جواب بده
شب توی پناهگاه خوابیدن و توزیع پوشک بین نظامیان آمریکایی برای جنگ احتمالی که سه شب پیش انجام شد نشان از ترسه یا دلیل بر احتیاط؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
3
آخ آخ آخ چقدرترسیدن جون شما
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین