کد خبر: ۶۶۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۷
روزنامه «جمهوری اسلامی» خبر داد:

پرواز سران دولت با هواپیمای تشریفاتی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه «جمهوری اسلامی» در شماره روز دوشنبه 14 آبان‌ماه خود خبر از آن داد که هواپیمای ایرباس 321 تشریفات كه توسط دولت سید محمد خاتمی خریداری شده بود اما در دولت احمدی نژاد تحویل جمهوری اسلامی ایران شد، این روزها به تازگی دوران در لانه ماندن را پشت سر گذاشته و در سفرهای مقامات جمهوری اسلامی ایران آغاز به كار كرده است.

این روزنامه به نقل از سایت «عصر ایران» نوشت: مسئولان هواپیمایی و آشیانه جمهوری اسلامی ایران به مسئولان دولتی توصیه كردند كه از این هواپیما استفاده شود زیرا هزینه‌های در جا ماندن و نگهداری آن بسیار سنگین است.

بنابراین خبر،«به تازگی این هواپیما پروازهای خود در سفرهای خارجی مسئولان دولتی را آغاز كرده و دكتر پرویز داودی معاون اول رئیس جمهوری نیز به تازگی نخستین مقام عالی رتبه دولتی بود كه با این هواپیمای تشریفات به یكی از كشورهای آسیای مركزی سفر كرد».

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون «جت اطلاع» خود افزود : « براساس برخی شنیده‌ها قرار است این هواپیما در سفرهای بعدی آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهوری نیز مورد استفاده قرار گیرد».

در پایان این خبر با اشاره به اینکه «به تازگی قدمت هواپیمای رئیس جمهوری كه به 40 سال می‌رسد نگرانی‌هایی را درباره امنیت پرواز ایجاد كرده است كه درصورت استفاده از هواپیمای ایرباس 321 تشریفات این نگرانی‌ها نیز رفع خواهد شد»، آمده است: در ابتدای دولت نهم برخی مسوولان دولتی استفاده از این هواپیما را «امری طاغوتی» دانسته و دولت خاتمی را به دلیل خرید و تجهیز آن تقبیح كرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین