کد خبر: ۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۱

واکنش رمضان‌زاده به تخریب ایده خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طی هفته‌های اخیر حامیان دولت و از جمله سخنگوی دولت و روزنامه «کیهان» بر دامنه حملات خود به ایده گفت‌وگوی تمدن‌های «سیدمحمد خاتمی» افزوده‌اند.

«عبدالله رمضان‌زاده» سخنگوی دولت خاتمی در تحلیل موج مجدد حمله حامیان دولت به ایده گفت‌وگوی تمدن‌های رییس‌جمهور پیشین گفت: در شرایطی که سیاست خارجی دولت نهم شکست خورده و بحران‌های متعددی در سیاست خارجی به وجود آمده، دولت و حامیانش ناگزیرند برای اثبات خود دیگران را تخریب کنند.

قائم مقام دبیرکل جبهه مشارکت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: در حال حاضر دولت نهم با این سوال اساسی مردم رو به رو است که درآمدهای شگفت‌انگیز نفتی طی دو سال اخیر که مجموع آن تا پایان سال جاری به 180 میلیارد دلار می‌رسد کجا رفته است؟ بنابراین چون پاسخی برای این سوال اساسی مردم ندارند سعی دارند در جامعه با ایجاد مساله‌هایی این‌چنینی فرافکنی کنند و با تخریب دیگران خود را اثبات کنند.

سخنگوی دولت خاتمی در ادامه با مقایسه دستاوردهای سفر سید محمد خاتمی و احمدی‌نژاد به نیویورک اظهار داشت: امروز با فروکش کردن هیاهوها مشخص شده که سفر احمدی‌نژاد به نیویورک هیچ دستاوردی نداشته جز تشدید تحریم‌ها علیه ایران؛ در حالی که با سخنرانی خاتمی دانشگاه‌ هاروارد آمریکا تحریم هوایی ایران رفع شد.

وی افزود: دستاورد سفر احمدی‌نژاد به نیویورک چیزی جز تحریم سپاه و بانک‌های ملت، ملی و صادرات نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین