کد خبر: ۶۶۸۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
تبلیغات

بهتر است مایحتاج روزانه را عمده بخریم یا تکی؟

وقتی صحبت از خرید عمده می‌شود در ظاهر هزینه بالا را برای شما یادآوری می‌کند، چون بجای پرداخت هزینه یک محصول باید هزینه چند محصول را با هم پرداخت کنید، اما وقتی بلند مدت نگاه کنیم متوجه می‌شویم که خرید عمده باعث صرفه جویی در هزینه و زمان و در نهایت لذت از خرید می‌شود.]بدنه اصلی خبر
آفتاب‌‌نیوز :

در این مطلب ما به مسئله مهمی می‌پردازیم که کمک بزرگی به هزینه‌های جاری و مایحتاج زندگی می‌کند و درباره خرید عمده آنلاین می‌پردازیم.

اگر بخواهیم به تاریخچه خرید و فروش نگاهی بیاندازیم می‌بینیم که از دیرباز مردم به طور شخصی قادر به رفع نیاز‌های روزمره خود بودند تا با گذشت زمان و به وجود آمدن نیاز‌های جدید که انسان‌ها را در عصر‌های پیشین در رفع نیاز‌ها به طور انفرادی ناتوان کرد و به تدریج برای رفع نیاز‌های خود مجبور به مبادله کالا با کالا شدند و نتیجه این پیشرفت‌ها که موجب پیدایش پول و بازار خرید و فروش شد و همچنین روابطی که منجر به رفع نیاز‌های شخصی و جمعی می‌شد.

بهتر است مایحتاج روزانه را عمده بخریم یا تکی؟

از قدیم و بخصوص در دهه پنجاه با روند نزولی وضع معیشت و اقتصادی مردم و همزمانی آن با جنگ ایران و عراق مردم همواره دنبال مکانی برای خرید بودند تا بتوانند کیفیتی مناسب را با قیمتی به مراتب کمتر تهیه کنند و از طرف دیگر فروشندگانی که با خرید مستقیم یا وارد کردن کالا از آنسوی آب‌ها به صورت عمده و همچنین فروش آن‌ها به صورت عمده برایشان صرفه اقتصادی بیشتری داشت و بدین شکل بودکه کم کم راه برای بازار‌های عمده فروشی باز شد.

عمده فروشی‌ها به دوسته تقسیم می‌شوند: عمده فروشی‌هایی که خود تولیدکننده نیز هستند و علاوه بر فروش عمده، خرده فروشی نیز می‌کنند، مانند بسیاری از کفش فروشی‌های خیابان سپه سالار تهران که اگر یک بار گذرتان به آنجا خورده باشد خواهید دید بسیاری از آن‌ها علاوه بر اینکه خود تولید کننده هستند، توزیع کننده و تامین کننده بسیاری از فروشگاه‌های در سطح شهر یا در سطح کشور نیز می‌باشند.

به طبع قیمتی از ارزان‌تر از سایر بازار‌های کفش فروشی را به خود اختصاص داده‌اند، اما دسته دوم عمده فروشی‌ها: عمده فروشی‌هایی که بازار هدف خود را فروشگاه‌ها قرار داده‌اند و به هیچ وجه خرده فروشی ندارند که همه این‌ها بستگی به استراتژی بازاریابی تولید کننده دارد تا بتوانند سود خود را از این بازار بزرگ و رقابتی کسب کنند.

بهتر است مایحتاج روزانه را عمده بخریم یا تکی؟

خرید عمده و عمده فروشی‌ها همان طور که ذکر شد به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند و به بیان دیگر بازار عمده فروشی را می‌توان به گونه‌ای واسطه اول بین تولیدکننده و مصرف کننده نهایی دانست که در بعضی از عمده فروشی‌ها واسطه اول و دوم باهم ادغام می‌شوند که شامل عمده فروشانی است که علاوه بر فروش عمده خرده فروشی نیز میکنند. از جمله مزایایی که برای عمده فروشان می‌توان نام برد و دلیل کافی برای روی آوردن به این بازار می‌باشد میتوان به حمل و نقل سریع و ارزانتر و بدون آسیب نسبت به فروشندگان دیگر اشاره کرد چرا که عمده فروشان به دلیل ارتباطات گسترده و همچنین تجربه و ابزار فراوانی که در این حوزه دارند این آیتم را می‎توانند به نحو احسن انجام دهند به گونه‌ای که یکی از مزیت‌های بارز این دسته محسوب می‌شود. از دیگر مزایای بازار عمده فروشی به قدرت اطلاع رسانی‌ای که بین تولیدکننده و خرده فروش دارد می‌توان اشاره کرد به این صورت که عمده فروش اطلاعات مفیدی را از تولید کننده به خرده فروش و بازار هدف می‌تواند بدهد و همچنین به دلیل فعالیت گسترده و ارتباطات فراوان اطلاعات مفیدی از رقبا وشرایط بازار را در دست دارد.

اما با گذر زمان و همچنین همه‌گیری ویروس کرونا اهمیت خرید آنلاین بسیار پررنگ‌تر از گذشته شد و بسیاری از مخاطبان در تمامی اقشار را به سمت خرید اینترنتی کشاند اگر کمی دقیق‌تر شویم خواهیم دید که خرید آنلاین به صورت خرده‌فروشی نسبت به عمده فروشی فراگیرتر بوده و از شناخت بیشتری میان مردم برخوردار بوده است در صورتی که کمتر کسی شاید در مورد خرید عمده آنلاین چیزی شنیده باشد که صراحتا می‌توان به یکی از دسته بندی‌های خرید عمده اضافه کرد.

خرید عمده را شاید بسیاری از صاحبان مشاغل خرده فروشی یا حتی خانواده‌هایی که تمایل به خرید عمده دارند بر این عقیده هستند که باید با حضور در بازار‌های عمده فروشی کار خود را راه بیندازند در صورتی که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خرید عمده، مانند بنک چی این امر برای هر خرده فروشی یا هر کسی که تمایل به خرید عمده دارد امکان پذیر شده است و با همان حاشیه سود که در خرید از بازار‌های عمده حضوری مد نظرشان بوده است می‌توانند سفارش کالای مورد نیاز خود را از بنک چی ثبت کنند.

آدرس سایت بنک چی برای خرید عمده: https://bonakchi.com

در خرید عمده به دلیل اهمیت این موضوع و حساسیتی که اکثر مخاطبان دارند همکاران ما در بنک چی این امکان را فراهم کرده‌اند که شما بتوانید اطلاعات دقیق کالای انتخابی خود را مانند تاریخ انقضا مواد تشکیل دهنده قیمت روی بست بندی و... را تنها با یک کیلیک ببنید و مطلع شوید و دیگری به حضور الزامی شما در بازار‌های عمده فروشی نخواهد بود بلکه با ثبت سفارش خود در بنک چی در سریع‌ترین زمان با بهترین سرویس‌های حمل و نقل به سراسر ایران، شما سفارش خود را دریافت خواهید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
بهترین آبلیو های طبیعی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین