کد خبر: ۶۶۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶

طعنه «انریکه» به «مسی»: بارسلونا بدون او هم جام می‌برد

«لوئیس انریکه» معتقد است که آبی اناری‌ها بدون «لیونل مسی» هم به بردن و موفقیت ادامه خواهند داد و مرد آرژانتینی دیر یا زود نیوکمپ را ترک خواهد کرد.
طعنه «انریکه» به «مسی»: بارسلونا بدون او هم جام می‌برد
آفتاب‌‌نیوز :

مسی روز جمعه اعلام کرد که در بارسلونا خواهد ماند زیرا برآوردن درخواست‌های مالی مطرح شده از سوی هیات مدیره این باشگاه برای تحقق انتقال وی، در شرایط فعلی غیرممکن است.

مرد آرژانتینی «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس بارسا را به پایبند نبودن به حرف خود مبنی بر اینکه وی (مسی) می‌تواند در صورت تمایل در پایان فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ به عنوان بازیکن آزاد نیوکمپ را ترک کند، متهم کرد؛ هرچند بند موجود در قرارداد وی که بر این موضوع تاکید داشت، زمانی که فصل مذکور پس از وقفه ناشی از کرونا پیگیری شد، منقضی شده بود.

انریکه در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ سرمربی مسی بود؛ برهه‌ای که در جربان آن بارسا برای دومین بار در تاریخ خود موفق به فتح سه‌گانه شد.

مرد اسپانیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی اسپانیا برابر اوکراین در لیگ ملت‌های اروپا، گفت: نمی‌دانم در مورد مسی اظهارنظر کنم یا نه اما قصد دارم این کار را انجام دهم. به نظرم باشگاه از همه چیز بالاتر است؛ از بازیکنان و رییس؛ بارسلونا در سال ۱۸۹۹ تاسیس شد و یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. آنها همیشه جام برده اند.

وی افزود: بدیهی است که رابطه فوق العاده ای بین مسی و باشگاه وجود داشته است. لئو باعث شده است که باشگاه با سرعت بیشتری رشد کند اما خوشحال می‌شدم اگر طرفین به طور دوستانه به توافق می‌رسیدند. دیر یا زود مسی از بازی کردن در بارسا دست خواهد کشید؛ بارسلونا همچنان به جام بردن بدون مسی ادامه می‌دهد و مسی هم همچنان فوتبالیست شگفت انگیزی خواهد بود.

در میانه فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ گزارش‌های زیادی از درگیری پرالتهاب مسی و انریکه منتشر شد و این اتفاق پیش از شکل گرفتن مثلث ام‌اس‌اِن و درو کردن جام‌های ریز و درشت توسط بارسا بود.

انریکه باوجود کار کردن با بازیکنان بزرگی همچون مسی و به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی اسپانیا در حال حاضر، تاکید کرده است که در ذات او نیست که پس از بازنشستگی در مورد بازیکنانی که با آنان کار کرده است، خودستایی کند.

وی در این باره گفت: هرگز شخص‌پرست نیستم. بعدها خواهم گفت که سرمربی بازیکنان زیادی بوده‌ام؛ خوب یا بد اما تلاش کرده‌ام که آنان را به بازیکن بهتری بدل کنم. اگر بخواهم یکی از این بازیکنان را نام ببرم، «نولیتو» را نام می‌برم؛ بازیکنی که با او لحظات فوق العاده‌ای داشتم و با هم لیگ دسته دو را ترک کردیم؛ او انسان شوخی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین