کد خبر: ۶۹۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۶ - ۰۱:۱۰

خاطرات آیت الله هاشمی؛ 23 دی ماه 63

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح زود به مجلس رفتم . گزارش ها را خواندم . موضوع سقوط هواپیمای آلمانی که دیشب مطرح شده بود، چند ساعتی مورد توجه قرار داشته و اولین گزارش از برج مراقبت فرودگاه اسرائیل بوده است که پیام کمک را دریافت داشته ولی کم کم معلوم شده که از اصل ، این خبر دروغ بوده است . با نیروی دریایی تماس گرفتم . آنها هم به این نتیجه رسیده اند که دروغ است .

در جلسه علنی چند لایحه تصویب کردیم . مراجعات زیادی از نمایندگان داشتیم . ظهر آقای سیدفخرالدین هاشمی نماینده جهرم آمد. از امام جمعه و طرفداران آقای علی محمد بشارتی قائم مقام وزارت امور خارجه گله داشت و برای کارهای عمرانی در جهرم کمک می خواست . در مورد اجسادی که در قناتی در جهرم کشف شده بود، خبر داد که از طرف بازماندگان شان تعقیب می شود؛ گفتم به مراجع قضایی برای کشف حقیقت مراجعه کنند.

آقای هاشم زایی از کمیسیون نیرو آمد. گزارش تحقیق راجع به احتمال سوءاستفاده در یک مناقصه را گفت که هنوز به جایی نرسیده اند. 

سیدمحمد کاظم امام موسوی نماینده شوشتر آمد. از امام جمعه شوشترف گله داشت و برای عمران این شهر کمک می خواست . 

عصر در مجلس ماندم و کارها را انجام دادم . به وزیران صنایع سنگین و بازرگانی برای تحویل سیصد دستگاه بولدوزر به جبهه تذکر دادم و به وزیر کشاورزی در مورد تحویل یک محل به سپاه برای آموزش دفاع شیمیایی تذکر دادم . 

به آقای امامی کاشانی گفتم که نماز جمعه آینده را اقامه نمایند. نوبت آقای موسوی اردبیلی بود که نپذیرفتند. به خانه آمدم . باران می بارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین