کد خبر: ۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۰

زاهدی: ریشه اتفاقات اخیر کوی دانشگاه را بررسی کردیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیرعلوم، تحقیقات و فن‌آوری اظهار داشت: ریشه مسائلی كه در كوی دانشگاه رخ داده را دریافته و برای رفع آن‌ها راهكارها و تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم.

محمد مهدی زاهدی در حاشیه‌ مراسم تجدید میثاق اعضای هیأت دولت با آرمان‌های بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال كه «آیا اتفاقات اخیر كوی دانشگاه را مورد بررسی قرار داده و ریشه‌ آن را شناسایی كرده‌اید؟» گفت: ما مسائل اخیر كوی دانشگاه تهران را كاملا بررسی كرده‌ایم و تقریبا ریشه‌ این مسأله و این‌كه چه اتفاقی رخ داده را دریافته و راهكارهای مناسب را برای رفع این تمهیدات اندیشیده‌ایم.

وی در خصوص این‌که ریشه‌ مسائل صنفی بوده یا مسأله‌ دیگری بوده، گفت: شما مطمئن باشید كه ما بررسی‌های لازم را در این ارتباط انجام داده‌ایم.

زاهدی همچنین در پاسخ به این سوال كه «آیا برای دانشجویی در این حوادث مشكلی پیش آمده است»؟ گفت: در یك شب تعدادی از دانشجویان بیرون آمدند و تا آن‌جایی كه من اطلاع دارم یكی، دو نفر به مدت دو، سه ساعت بازداشت شدند كه ما بلافاصله وارد كار شدیم و این دانشجویان آزاد شدند و من به یاد نمی‌آورم كه كسی به خاطر این مسأله در بازداشت باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۳
0
0
احسنت به آقاي زاهدي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین