کد خبر: ۷۰۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۲

درخواست آیت‌الله سبحانی از دولت افغانستان

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت حمله تروریستی تاسف بار به ملت شریف افغانستان، گفت: از دولت افغانستان درخواست می‌کنم مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشند.
درخواست آیت‌الله سبحانی از دولت افغانستان
آفتاب‌‌نیوز :

در پیام آیت‌الله سبحانی آمده است: اقدام جنایتکارانه و تروریستی در شهر کابل که طی آن تعدادی زیادی از دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا(س)، شهید یا مجروح شدند و صحنه‌های دل‌خراش این کشتار ظالمانه دل هر مؤمن و انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

آیت‌الله سبحانی افزوده است: هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم در ماه مبارک رمضان به جرم محبت و ولایت اهل‌بیت(ع) با هیچ منطق انسانی و اسلامی قابل توجیه نیست.

این پیام ادامه یافته است: این‌جانب این حمله تروریستی تاسف بار را به ملت شریف افغانستان و خانواده‌ای داغدار و عموم مسلمانان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان آرزوی بهبودی می‌نمایم و امید است در سایه همبستگی بین همه طوائف شاهد ریشه‌کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان باشیم.

آیت‌الله سبحانی از دولت افغانستان درخواست نموده: مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشند و در سایه تلاش‌های دیپلماتیک و با مجاهدت‌های جوانان غیور افغانستان، مانع زیاده‌خواهی‌های گروه‌های تکفیری در منطقه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین