کد خبر: ۷۰۸۹۰۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

ادعای جنجالی یک نماینده درباره پتو و تشک روحانی/ واکنش تند معزی

کار به آنجا رسانده اند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام سپرده می‌شود.
ادعای جنجالی یک نماینده درباره پتو و تشک روحانی/ واکنش تند معزی
آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن دهنوی، نماینده مجلس مدعی شده است: در سفر استانی دولت به مشهد، از دفتر رئیس‌جمهور زنگ زدند و پتو و تشک بِرند خاصی را برای آقای رئیس‌جمهور سفارش دادند! مسئولین استان گفتند آن تشک را در شهر پیدا نکردیم؛ از تهران خریدیم و با هواپیما آوردند تا رئیس‌جمهور استفاده کند!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این نماینده افزود: تمام این ادعاها مستند است و حاضرم در هر محکمه‌ای از این حرف‌ها دفاع کنم.

انتقاد تند معاون دفتر رییس‌جمهور

معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در واکنش به ادعای این نماینده مجلس در توئیتی نوشته است: کوچاندن اصیل‌ترین برنامه‌سازان ازشبکه سه و تهی شدن رسانه از اعتبار، کار را به آنجا رساند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام و نان سپرده می‌شود. در یاوه‌سرایی و ابتذال به رقابتی مهوع افتاده‌اند.

معزی افزود: بپذیرید که نه ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه روحانی نامزد این انتخابات است؛ بنابراین جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید، همان آنتنی که محدودیتهایش فقط شامل روحانی شده است.

ادعای جنجالی یک نماینده درباره پتو و تشک روحانی/ واکنش تند معزی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
17
17
سعی می‌کنم بی‌طرف بنویسم! ١- آفای نماینده محترم ماجرای تشک و پتو برای چه تاریخی بوده؟! ٢- ای کاش میدانستید که هزینه ضبط و پخش یک دقیقه برنامه تلویزیونی معادل صدها تشک وُ پتو می‌باشد! ٣- فکر می‌کنم از سفر ریاست جمهور به مشهد تا به امروز به حد کافی زمان داشته‌اید تا شیرین زبانی کنید! چرا در این روزهای پُرماجرا که دوستان پشت درب وزارت کشور صف بسته‌اند، شمشیر از رو بسته‌اید؟! ۴- با یک حساب سرانگشتی می توان نتیجه گرفت که با پول «دکل نفت» چند کارخانه تشک و پتو عَلَم کرد! ۵- سخن را با کلام حافظ به پایان می‌رسانم؛ "یا سخن دانسته گوی ای مَردِ عاقل، یا خموش"
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
ارتباطی بین دو موضوع نیست و هر دو موضوع دکل و تشک خاص سفارشی غیرقابل قبول است...
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
کی میخوایم یاد بگیریم که دزدی دزدیه، چه دکل دزد باشیم و یا با بورس و انداختن سهام به مردم دزدی کرده باشیم، سو مدیریت سو مدیریته فرق نمیکنه از چه مدل باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
3
5
در اینکه امکان چنین کاری هست اصلا و ابا شکی ندارم چون برای پذیرایی از وزرا گاهی کارهایی را دیده ام که شاخ درا اوردن کمترین انست.اما اینکه ایشان تازه به فکر افتاده اند به نظر میاید که کمی دیر باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
12
13
نماینده محترررررررررررررررم نیاز نیست اینقدر به خودتان فشار بیاورید . امسال جناح شما هرکی باشد رئیس جمهور هست
اگه تو هم صادق بودی در همان زمان که این اتفاق افتاد می گفتی نه در غوغای انتخابات .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
2
11
این بنده خدا میگه در هر محکمه حاضر میشه و از حرفش دفاع می‌کنه. به نظر من این توییت ها و این حرف ها که این حرف رو به انتخابات ربط بدی وقتی میشه شکایت کرد فرافکنی هست.
بعد هم همچین میگن ظریف یا فلانی نمیاد که انگار دارن به طرف آوانس میدن. شما اگه یه ذره احتمال می‌دادین ظریف یا فلانی رای میاره قطعا کاندیدشون میکردین. روغن ریخته رو نذر امامزاده نکنین.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین