کد خبر: ۷۲۳۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

شکست بسکتبال با ویلچر ایران مقابل امریکا

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران دومین دیدار خود را هم با شکست پشت سر گذاشت.
شکست بسکتبال با ویلچر ایران مقابل امریکا
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران اولین مسابقه خود در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را با شکست سنگین ۸۱ بر ۳۹ مقابل استرالیا به پایان رساند. این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف امریکایی رفت که در بازی اول به سختی از سد آلمان گذشته بود. این مسابقه با دومین شکست ایران همراه بود.

نیمه اول: امریکا ۳۹ – ایران ۱۸

کوارتر اول این مسابقه با برتری امریکا همراه بود و این تیم توانست با ایجاد یک فاصله مناسب ۲۲ بر ۹ کار را به سود خود به پایان برساند. ملی پوشان ایران با چند فرصت سوزی کار را در کوارتر دوم شروع کردند؛ فرصت‌هایی که می‌توانست فاصله را کاهش دهد، اما این اتفاق رخ نداد تا امریکایی‌ها بازهم با در دست گرفتن نبض کار، به بیشتر کردن فاصله اقدام کنند. این کوارتر در نهایت با نتیجه ۱۸-۳۹ به پایان رسید تا کار برای جبران سخت‌تر شود.

نیمه دوم: امریکا ۶۵ – ایران ۴۱

کوارتر سوم رقابت دو تیم با تداوم برتری تیم ملی امریکا همراه بود و با حساب ۵۳ بر ۲۹ به پایان رسید. کوارتر چهارم، رقابت جذاب تری را از دو تیم شاهد بودیم و تیم ملی ایران با چند دفاع خوب حریف را در کسب امتیاز ناکام گذاشت، اما امریکایی‌ها در کسب امتیاز بازهم موفق‌تر بودند و در نهایت موفق شدند با حساب ۶۵ بر ۴۱ پیروز این مسابقه شوند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین