کد خبر: ۷۲۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۱:۰۳

افشای هویت دختر درگیر در پرونده رسوایی فرماندار نیویورک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسوایی اخلاقی «الیوت اسپیتزر»، فرماندار ایالت نیویورک باعث استعفای او شده و جنجال بسیاری در رسانه‌ها به پا کرده است. او با یک فاحشه تلفنی ارتباط داشته که در اسناد دادگاه به نام «کریستن» شناخته شده است. اسپیتزر هزاران دلار صرف رابطه با این دختر کرده بود.

روزنامه نیویورک تایمز اخیراً پرده از زندگی این دختر برداشته و فاش کرده که این دختر 22 ساله، موسیقی‌دانی بااستعداد بوده که در کودکی والدینش از هم جدا شده‌اند.

نام واقعی او «اشلی الکساندرا دوپره» است. دان بوخوالد وکیل اهل نیویورک در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس تأیید کرد که وکالت دوپره را به عهده دارد، ولی از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

مأموران اجرای قانون بر طبق اسناد دادگاه گفته‌اند که اسپیتزر در روز سیزدهم فوریه با «کریستن» ملاقاتی داشته و به او 4300 دلار پرداخته است. اسپیتزر روز چهارشنبه اعلام کرد که از سمت خود به عنوان فرماندار نیویورک کناره‌گیری می‌کند.

دوپره درباره رسوایی اسپیتزر صحبت کوتاهی با نیویورک تایمز داشت، هر چند که حاضر نشد جزئیات نقش خود را در این زمینه بازگو کند. او گفت: «نمی‌خواهم فکر کنند من هیولا هستم. روزگار بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ام و اوضاع پیچیده است.»

دوپره هم‌چنین فاش کرده که از زمانی که پرونده اسپیتزر برملا شد، بسیار کم خوابیده است. با این حال او به سوال تایمز درباره نحوه آشنایی با اسپیتزر و تعداد دفعاتی که او را دیده است پاسخی نداد. 

دوپره هم‌چنین گفته که از این نگران است که نتواند اجاره‌بهای آپارتمانی را بدهد که در طبقه نهم یک ساختمان در منهتن اجاره کرده است، چرا که دوست‌پسر او اخیراً ترکش کرده است. به این ترتیب بعید نیست او به نزد خانواده‌اش در نیوجرسی بازگردد.

خبرنگاران آسوشیتد پرس با خانه مادری دوپره در نیوجرسی تماس گرفتند. مردی که گوشی را برداشت، خود را خواهر دوپره معرفی کرد و گفت که نمی‌داند چرا دوپره حاضر شده در جریان این رسوایی مصاحبه کند: «او دارد سعی می‌کند با مشکل کنار بیاید و آن را پشت سر بگذارد. همه ما داریم سعی می‌کنیم که پشتیبانش باشیم.» 

صفحه پروفایل دوپره در شبکه اجتماعی MySpace اطلاعات تازه‌ای از زندگی او را برملا می‌کند. او در نیوجرسی درگیر مشکلات پدر و مادرش بود و به شهر آمد تا به دنبال موسیقی برود. او در صفحه‌اش چنین نوشته: «تنها بوده‌ام. مواد مصرف می‌کردم. بی‌پول، درمانده و بی‌خانمان شده بودم. اما خودم توانستم زندگی‌ام را نجات دهم. حالا در نیویورک هستم، آن هم برای موسیقی.»

او هم‌چنین در 30 آگوست در وبلاگش در این شبکه اجتماعی نوشته بود: «چند ماه گذشته انگار سوار بر چرخ فلک بودم، با آن به اصطلاح دوستان و عاشق‌ها و خانواده... اما به هر حال باید با مشکلات روبرو شد و کنار آمد تا بتوان به پیش رفت...» در انتهای پاراگراف هم نوشته: «آن چه نابودم کند قدرتمندم می‌سازد.» عکس‌هایی هم از خودش روی صفحه پروفایلش گذاشته، از جمله عکسی بر روی قایق در منطقه‌ای استوایی.

بعد از افشا شدن رسوایی اسپیتزر، سیل بازدیدکنندگان به سوی صفحه او سرازیر شده و ده‌ها هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند. بسیاری از افراد هم پیام‌های طعنه‌زنانه برایش گذاشته‌اند.

دوپره در صفحه شخصی‌اش نوشته که خوانندگان مورد علاقه‌اش افرادی چون اتا جیمز، آرتا فرانکلین، سلین دیون، کریستینا آگوییلرا و فرانک سیناترا هستند. او هم‌چنین با افتخار یکی از آهنگ‌های خودش را با نام «چیزی که می‌خواهیم» بر روی صفحه‌اش قرار داده است. او در این آهنگ می‌خواند: «می‌دانم چه می‌خواهی، تو آن چه را که من می‌خواهم داری، می‌دانم به چه نیاز داری، اما آیا می‌توانی با من به خوبی رفتار کنی؟» 

فیلم‌های گذاشته شده نشان می‌دهد که او در یک آسمان‌خراش تجملی به اسم «نقطه تاریخی چلسی» در منهتن زندگی می‌کند، جایی که به گفته همسایگان، اجاره‌بها در آن‌جا از 3500 دلار در ماه برای یک استودیوی کوچک شروع می‌شود. این مجتمع سی و پنج طبقه‌ای کمتر از یک سال است که افتتاح شده و حالا تبدیل به جایی شده که خبرنگاران و فیلم‌برداران به سرعت به آن‌جا شتافته‌اند.

خانه او کاشی‌های ایتالیایی وارداتی، سقف‌های نزدیک به 3 متری و پنجره‌های با تمام ارتفاع در گوشه‌های خانه دارد. 
دوپره هم چنین اخیرا در یک دادگاه فدرال به عنوان شاهد حاضر شد تا علیه چهار نفر شهادت بدهد. اتهام آن ها گرداندن حلقه فاحشگان باشگاه مخصوص امپراتورها بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین