کد خبر: ۷۲۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۶
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری:

نوآوری، راه رسیدن به توسعه و شكوفایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نامگذاری سال "نوآوری و شكوفایی" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: «با نوآوری در تفكر و سرمایه گذاری‌ها می‌توان كشور را به سوی توسعه و شكوفایی سوق داد».

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین "علی‌اكبر ناطق نوری" سه شنبه شب در جلسه‌ای با حضور مسوولان شهرستان اردكان افزود: «باید با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در جهت شكوفایی كشور گام‌های اساسی تری برداشته شود».

وی گفت: «در این خصوص باید بیش از گذشته به علم، دانش، خلاقیت و نوآوری توجه شود و مشكلات فرا روی پیشرفت علم و دانش برداشته شود».

ناطق نوری همچنین انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات حضور بیش از ‪ ۸۱‬درصد واجدین شرایط شركت در انتخابات در شهرستان اردكان را به آنان تبریك و برای نماینده منتخب مردم این منطقه در خانه ملت آرزوی توفیق كرد.

وی بر توجه به حل مشكلات مردم توسط مسوولان و نمایندگان مجلس تاكید كرد و اظهار داشت: «حل مشكلات منوط به واگذاری امور به مردم و اجرای كامل اصل ‪۴۴‬ قانون اساسی است».

وی، نقش دولت را در برنامه‌ریزی‌ها، حمایت، هدایت و نظارت بر امور مهم ارزیابی كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری در سفر به شهرستان اردكان ضمن بررسی مسایل و مشكلات مردم این منطقه در خصوص حل بخشی از مشكلات قول‌های مساعد داد.

وی همچنین بر اختصاص عوارض معادن برای كمك به پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های خیری در منطقه تاكید كرد.

ناطق نوری از بافت تاریخی و بناهای و آثار تاریخی و مذههبی شهرستان اردكان بازدید كرد.

شهرستان اردكان با ‪ ۶۰‬هزارنفر جمعیت در ‪ ۶۵‬كیلومتری شمال یزد واقع است.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین