کد خبر: ۷۲۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۴
روز تکذیب!

نه برکناری وزرا، نه دیدار با امیراحمدی!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سخنگوی دولت شایعه بركناری وزیر اقتصاد و دارایی را دروغ 13 خواند و انجام هرگونه دیداری میان هوشنگ امیر احمدی و رییس جمهوری را در تهران تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «غلامحسین الهام» در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌كه « صحبت‌هایی درباره‌ی بركناری وزرا مطرح شده و این خبر امروز نیز مورد استقبال رسانه‌ها قرار گرفته و آیا این‌كه با توجه به اصل 136 قانون اساسی دولت در این راستا محدودیتی دارد یا نه؟ » گفت: گویی خاصیت تعطیلات طولانی‌مدت، پیدا كردن سوژه‌های داغ بعد از تعطیلات است. رسانه‌ها استراحت خوبی در این تعطیلات داشتند و بعد از سكوت طولانی، گویی دنبال سوژه‌ مناسب می‌گردند و گویی سناریوی 13 كه تعطیل بود، در روز هفدهم منتشر شده است.

وی با بیان این‌كه « من نیز از پوشش رسانه‌ای این خبر در آغاز كار دولت در سال جدید تعجب كردم» افزود: البته دولت در طول تعطیلات فعال بود و دو جلسه‌ی هیات دولت و یك جلسه‌ی مشترك دولت و استانداران برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال جدید صورت گرفت، هم‌چنین مصوبات خوبی برای حل امور با توجه به افق خوبی كه در سال نوآوری و شكوفایی داریم، تدوین شد. 

وی هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره‌ حضور امیرهوشنگ احمدی در ایران كه برخی از رسانه‌ها از وی به عنوان دلال رابطه‌ ایران و آمریكا یاد می‌كنند، و ادعای وی درباره دلیل سفر به ایران و احتمال تحولی در رابطه‌ ایران و آمریكا گفت: این فرد در ایران گفت‌وگو و دیداری با رییس‌جمهور نداشته است. وی در نشستی كه نخبگان و چهره‌های مطبوعاتی آمریكا با رییس‌جمهور در نیویورك داشتند، حضور داشت. البته در آن دیدار مجموعه‌ مختلفی از افراد حضور داشتند و نقطه‌نظراتی را مطرح كردند. خبر مجموعه مطالبی كه در آن‌جا مطرح شد، توسط دفتر رسانه‌های رییس‌جمهور منتشر شد و رییس‌جمهور سال قبل نیز با اعضای شورای راهبردی سیاست خارجی آمریكا نیز دیدار داشتند كه خبر آن منتشر شد.

گفتنی است طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر قطعیت برکناری وزیر اقتصاد و دارایی در رسانه ها مطرح شده و حتی از زاهدی وفا به عنوان جایگزین احتمالی دانش جعفری نام برده شده بود. 

همچنین شایان ذکر است، هوشنگ امیر احمدی درگفتگویی با مجله شهروند امروز در تهران که پیش از تعطیلات نوروز به چاپ رسید اظهار داشته بود که بر اساس گفتگوی قبلی با احمدی نژاد در نیویورک به تهران سفر کرده و در سه نوبت نیز با رییس جمهور ملاقات داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین