کد خبر: ۷۳۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۳

باهنر به دولت تذکر داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: «دولت به ثبات مدیریت و امنیت روانی مدیران هم توجه کافی داشته باشد».

به گزارش روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین، باهنر با اشاره به تغییرات کابینه گفت: «شنیده می‌شود تغییراتی در کابینه مطرح است، لازم می‌دانیم دوستانه به دولت تذکر دهیم که تغییرات و نوآوری در جهت بهبود امور امر مطلوبی است اما اگر مدیری که جایگزین می‌شود بهتر از قبل نباشد، این توهم ایجاد خواهد شد که ثبات مدیریت که لازمه بهره وری است خدشه دار می‌شود».

باهنر با بیان اینکه اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست، افزود: «لازم است نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند از پشتوانه بالایی برای مردم برخوردار باشند».

وی با بیان اینکه حتی یک رای در انتخابات موثر است، اظهار داشت: «مردم در مرحله دوم انتخابات با همان احساس مسوولیت مرحله اول به نامزدهای کارآمد، درد آشنا و متعهد رای بدهند».

باهنر یادآور شد: «جامعه اسلامی مهندسین همانند مرحله اول، حمایت قاطع خود را از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات اعلام می کند و بر این باور است که این دوستان بهتر می‌توانند در خدمت پیشرفت جامعه اسلامی باشند».

وی افزود: «از جریان اصولگرا که با سازوکار ‪ ۵+۶‬و با حوصله فهرست واحدی برای تهران و بسیاری از شهرهای کشور ارایه کردند و مورد اقبال مردم قرار گرفت تشکر می‌کنیم و انتظار داریم دوستان اصولگرا برای تحقق آرمانهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و کارآمد کردن هرچه بیشتر دولت و مجلس این سازوکار را استحکام بیشتری بخشند».

یادآوری می‌شود، داوود دانش جعفری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، که خداحافظی او با کابینه در روزهای اخیر قطعی شده‌است، از اعضای برجسته جامعه اسلامی مهندسین به شمار می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین