کد خبر: ۷۳۶۶۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۵
تاجرنیا:

اتهامات واهی علیه موسویان، پشت‌پا زدن به دستاوردهای‌نظام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ علی تاجرنیا، عضو شورای مرکزی حزب مشارکت با اشاره به اظهارات وزیر اطلاعات درباره پرونده حسین موسویان علی‌رغم رأی دادگاه گفت: برخی با اعمال فشار و پرونده‌سازی درباره موسویان تلاش داشتند نتیجه دادگاه غیر از چیزی باشد که اکنون هست و بر این اساس، تمکین به رأی کنونی دادگاه برایشان سخت و دشوار است.

تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اضافه کرد:‌ وزیر اطلاعات پیش از این خودشان قاضی بودند و حتی در چند ماه پیش نیز زمانی‌که هنوز رأی دادگاه صادر نشده بود، اعلام کردند که ما مستندات را به دادگاه ارائه کرده‌ایم و سخن نهایی را دادگاه و قاضی خواهند گفت.

تاجرنیا ادامه داد:‌ متاسفانه در سه سال اخیر در کشور ما تئوری وجود داشته که همه گذشته را انکار کرده و باور دارد همه گذشتگان با بیگانگان همراه بوده‌اند و از منافع کشور چشم‌پوشی کرده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که "این موضع بیش از هر چیز در پرونده هسته‌ای به دلیل حساسیت‌ها و اهمیت‌هایش پیگیری شده"،‌ افزود: پرونده حسین موسویان تنها مستمسک این افراد است و معتقدان به تفکر مذکور برای این‌که در نزدیک کردن موضع خود به واقعیت با شکست مواجه شده و دچار استیصال شده‌اند، اظهاراتی مغایر با رأی دادگاه مطرح می‌کنند.

تاجرنیا اضافه کرد: تمام آنچه را که وزیر اطلاعات و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی علیه تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای رشته‌اند، رأی و نظر دادگاه پنبه کرده و بر این اساس این افراد نمی‌توانند به آن تمکین کنند.

دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان در ادامه تصریح کرد: تفاوت دولت نهم با دولت‌های گذشته در این است که در دولت‌های گذشته همواره انتقادات نسبت به دیگران با توجه و لحاظ منافع ملی صورت می‌گرفت و همواره حریم ارکان نظام حفظ می‌شد.
وی اضافه کرد: اما برای دولت نهم که همه تلاش‌ها و تجارب 28 سال گذشته را به راحتی زیر سوال می‌برد و همه را کوتاهی و قصور می‌خواند، تضعیف و زیر سوال بردن توان نهادهای اطلاعاتی و میزان پای‌بندی آنها به منافع کلان نظام کاری بسیار ساده است که هضم آن دشوار نیست.

تاجرنیا در پایان تاکید کرد: اظهاراتی از نوع اظهارات آقای محسنی‌اژه‌ای در واقع پشت پا زدن به دستاوردهای نظام است و باید به این نکته در سخن گفتن توجه جدی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین