کد خبر: ۷۴۲۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
تبلیغات

ارز دیجیتال شیبا چیست و چه آینده‌ای دارد؟

پیش از آن که به معرفی ارز دیجیتال شیبا و اینکه چطور می‌توانیم برای خرید شیبا اقدام کنیم، بپردازیم لازم یک اطلاعات کلی درباره رمز ارزها و آنچه که امروز به عنوان ارز دیجیتال در جهان شناخته شده است بپردازیم.
ارز دیجیتال شیبا چیست و چه آینده‌ای دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

اگر علاقمند به فعالیت در زمینه خرید ارز دیجیتال و رمز ارزها باشید، حتما درباره خرید شیبا هم چیزهایی شنیده‌اید و می‌دانید که این نوع ارز دیجیتال چیست؟ اگر هم آشنایی چندانی با این رمز ارز ندارید، نگران نباشید ما در این مطلب درباره اینکه شیبا چیست و اینکه آیا خرید ارز دیجیتال شیبا می‌تواند آینده خوبی در پی داشته باشد یا خیر! اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همچنین درباره قیمت شیبا و تغییراتی که از ابتدای پیدایش تاکنون داشته است با شما صحبت خواهیم کرد. پس اگر مایلید بخشی از سرمایه خود را به خرید شیبا اختصاص دهید، این مطلب را از دست ندهید.

ارز دیجیتال یا رمز ارز چیست؟

پیش از آن که به معرفی ارز دیجیتال شیبا و اینکه چطور می‌توانیم برای خرید شیبا اقدام کنیم، بپردازیم لازم یک اطلاعات کلی درباره رمز ارزها و آنچه که امروز به عنوان ارز دیجیتال در جهان شناخته شده است بپردازیم. ارز دیجیتال یا Cryptocurrency به نوعی پول اطلاق می‌شود که با استفاده از دستگاهی به نام ماینر و از طریق روش ماینینگ کردن استخراج می‌شود. جالب است بدانید این فرآیند بر اساس رمز نگاری صورت می‌گیرد و شاید نکته مهم ارز دیجیتال در همین ویژگی آن باشد چرا که به لحاظ بلاکچین بودن این فناوری، امکان هیچ نوع تقلب و یا دسترسی به هویت افرادی که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، وجود نخواهد داشت.

  • از دیگر قابلیت‌ها و امکانات ارزهای دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • امکان تغییر و یا تقلب در خصوص اطلاعات افراد وجود ندارد.
  • امکان سرقت پول و ارز دیجیتال به هیچ وجه وجود ندارد.
  • رمزارزها قابلیت خرید و فروش دارند و هر زمان می‌توان آن‌ها را به پول رایج هر کشوری که مایلید تغییر دهید.
  • امکان مدیریت ارزهای دیجیتال توسط خود شخص فراهم شده است و با کمی اطلاعات در خصوص ارزهای دیجیتال و کار با اینترنت می‌توان این امور را به آسانی انجام داد.
  • هیچ نوع بانک، ارگان و یا هیچ یک از نهادهای دولتی و .. نمی‌توانند بر ارزهای دیجیتال نظارت داشته و از خرید و فروش آن جلوگیری نمایند.
  • قابلیت جالب دیگر رمز ارزها این است که بر خلاف تراکنش‌های بانکی که بانک مورد نظر در این میان منتفع می‌شود، در خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال و یا انجام تراکنش با استفاده از آن‌ها فرد یا بانک ثالثی در این میان بهره‌مند نخواهد شد.

اکنون با اطلاع از ویژگی‌ و قابلیت‌های ارز دیجیتال می‌توانید تا حد زیادی به این باور برسید که انجام تراکنش‌ها در جهان پیش رو چگونه بوده و با چه کیفیتی انجام خواهد گرفت و تا چه اندازه نیاز به آگاهی و استفاده از این رمز ارزها وجود خواهد داشت.

ارز دیجیتال شیبا چیست و چه آینده‌ای دارد؟

شیبا چیست؟

شیبا یکی از انواع ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید که نام آن از نژاد یک نوع سگ ژاپنی به نام شیبا گرفته شده است. نماد ارز دیجیتال دوج کوین نیز از همین سگ گرفته شده و به دلیل آن که دوج کوین از ابتدا با رشد زیادی مواجه شد چند توکن در پی آن به وجود آمد که توکن شیبا یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. شیبا یا شیبا اینو کار خود را از ماه آگوست سال 2020 آغاز نمود و در حدود یک سال است که از به وجود آمدن آن می‌گذرد. این رمز ارز که بر بستر اتریوم فعال است مانند اتریوم دارای بلاکچین نیست اما از این جهت که شما می‌توانید خرید شیبا را تا هر اندازه که مایلید انجام دهید، دارای اهمیت است. در حال حاضر خرید شیبا توسط پلتفرم غیر متمرکز ShibaSwap انجام می‌شود که البته ممکن است در آینده توکن‌های دیگری نیز بر بستر این پلتفرم راه‌اندازی گردد.

خرید ارز دیجیتال شیبا را چگونه انجام دهیم؟

با توجه به تمامی نکاتی که درباره رمزارز شیبا اینو ذکر کردیم شیبا طرفداران بسیاری پیدا کرده و با توجه به قیمت شیبا از ابتدا تاکنون، خریداران آن توانستند سودهای بالایی از خرید و فروش آن کسب کنند. به همین جهت بسیاری سعی کردند که تحلیل‌هایی که در مورد این ارز انجام شده را دنبال کنند تا بتوانند تصمیم بگیرند که آیا خرید شیبا جایز است یا خیر؟

از آن جا که برخی از صرافی‌های آنلاین این رمز ارز را در فهرست ارزهای خود نداشتند، مشکلات مختلفی جهت خرید و فروش این ارز وجود داشت. تا پیش از این بسیاری از افراد در خارج از کشور از طریق صرافی‌های UniSwap و کوینکس خرید شیبا را انجام می‌دادند اما در ایران با وجود تحریم‌ها امکان خرید این رمز ارز وجود نداشت. اما در حال حاضر صرافی‌های معتبری وجود دارند که می‌توان خرید ارز دیجیتال شیبا را از آن‌ها انجام داد. بیت پین یکی از پلتفرم‌های حرفه‌ای خرید و فروش ارز دیجیتال به شمار می‌آید که می‌توانید خرید ارز دیجیتال شیبا را به آسانی از این مجموعه انجام دهید. ما در ادامه بیشتر به معرفی این مجموعه و روش خرید شیبا خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال شیبا چیست و چه آینده‌ای دارد؟

ارز دیجیتال شیبا چه آینده‌ای دارد؟

شاید به دلیل آن که شیبا یک رمز ارز بلاکچین نیست بسیاری به آینده آن اعتمادی نداشته باشند. اما جالب است این نکته را بدانید که با توجه به قیمت شیبا در سال 2020 که در حدود 0.00000000051 بود و در آن زمان معامله‌ای در حدود 200 هزار دلار داشت، کسی فکر نمی‌کرد قیمت شیا اینو روزی تا این اندازه بالا رود. بنابراین پیش بینی‌ها در خصوص قیمت شیبا برای سال 2021 حاکی از آن بود که قیمت شیبا با سیر صعودی بالایی مواجه شود اما تا آوریل 2021 قیمت آن تغییری نکرده و مقداری نیز سیر نزولی پیدا کرد ولی در مدت کوتاهی دوباره افزایش قیمت پیدا کرده و توانست افرادی را که هنگام پایین بودن قیمت شیبا اقدام به خرید آن کرده بودند به سود بالایی برساند.

این موج قیمت شیبا با توجه به سیر صعودی و نزولی خاصی که داشت، این انتظار را ایجاد کرد که امکان بالا رفتن قیمت آن برای سال 2022 چندان دور از ذهن نیست یعنی ممکن است با توجه به تحلیل‌هایی که انجام شده قیمت شیبا در سال 2022 به 0.0005 دلار برسد یعنی چیزی در حدود 10 برابر قیمت شیبا در حال حاضر. پس اگر مایل به خرید شیبا هستید می‌توانید با توجه به تحلیل‌های تکنیکی که روی آن انجام شده عملیات خرید آن را آغاز نمایید.

خرید شیبا از صرافی بیت پین

اگر با توجه به آن چه درباره قیمت شیبا و جایگاه لغزنده آن عنوان کردیم باز هم مایل به خرید ارز دیجیتال شیبا هستید، صرافی آنلاین بیت پین یکی از مجموعه‌هایی است که امکان خرید و فروش آن را برای کاربران مهیا کرده است. برای خرید انواع ارز دیجیتال در بیت پین لازم است پس از ورود به سایت بیت پین به آدرس الکترونیکی https://bitpin.ir/ برای خودتان یک حساب کاربری ایجاد کرده و پس از طی مراحل احراز هویت و .. خرید ارز دیجیتال شیبا و ... را انجام دهید. همچنین برای نگهداری ارز دیجیتال شیبا نیز لازم است یک کیف پول مجازی داشته باشید، تراست والت کیف پولی است که از ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را روی گوشی موبایل اندروید و یا آیفون نصب کنید. برای اطلاع از انجام فرآیند خرید نیز می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت در ساعات اداری به صورت چت آنلاین گفتگو نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین