کد خبر: ۷۵۲۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

ماجرای فیلم سووشون نرگس آبیار در باغ عفیف‌آباد

ماجرای ساخت فیلمی براساس رمان مشهور سووشون در باغ عفیف‌آباد شیراز و سازه‌های موقت آن به کارگردانی نرگس آبیار این روزها حواشی بسیاری به دنبال داشته است.
ماجرای فیلم سووشون نرگس آبیار در باغ عفیف‌آباد
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته نرگس آبیار در ویدئویی چند دقیقه‌ای به بیان دلایل این موضوع پرداخت و با احترام به نظر منتقدان و دلسوزان میراث فرهنگی اعلام کرد که ساخت گوشواره براساس نظر مجموعه تولید بوده است با این حال برای احترام به نظر مردم این گوشواره‌ها جمع‌آوری می‌شود.

هر چند آبیار در این ویدئو تاکید کرده است که هیچ یک از سازه‌ها پی ندارد و بر روی اسکلت فلزی و روی سطح زمین و به بنا آسیبی وارد نشده است.

مجید میکائیلی درباره اظهارات اخیر نرگس آبیار مبنی بر جمع‌آوری سازه موقت برای فیلم سووشون در باغ عفیف‌آباد اظهارداشت: به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه بسیج هنرمندان از نگاه هوشمندانه خانم نرگس آبیار تقدیر می‌کنم که یک نگاه ویژه‌ای به میراث فرهنگی استان فارس داشتند.

وی با بیان اینکه این حرکت اقدام بسیار خوبی بود و توقع از کارگردان موفق چون خانم آبیار همین بود، گفت: امید است که با حضور این بانوی کارگردان این پروژه سرآغاز خوبی باشد و موجب شادی مردم هنرپرور استان فارس باشد.

رئیس بسیج هنرمندان استان فارس با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز در طول تاریخ مهد فرهنگ و هنر بوده است، افزود: استعدادهایی زیادی در این شهر وجود دارد و ستارگان و بازیگران مشهوری از این خطه به سینمای ایران راه یافته و نقش‌های ماندگاری خلق کردند.

میکائیلی با تاکید بر این ظرفیت بیان کرد: استفاده از هنرمندان جوان این منطقه در فیلم‌ها و سریال‌هایی که در سطح ملی پخش می‌شود فرصتی برای پرورش نسل نو بازیگران و هنرمندان در این عرصه است.

وی با اعلام حمایت از پروژه نمایشی نرگس آبیار که براساس رمان مشهور سووشون در حال ساخت است، عنوان کرد: شایسته است که در این پروژه از جوانان مستعد این استان بیشتر استفاده شود‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین