کد خبر: ۷۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
تبلیغات

انواع روش حذف فالوور فیک/ نکات ضروری که باید بدانید

اگر مستقیماً از لیست فالوور‌های خود حذف می‌کنید، فقط دکمه "حذف" را فشار دهید و سپس انتخاب خود را در پنجره پاپ آپ تأیید کنید، کار انجام می‌شود. اگر می‌خواهید فالوور را از نمایه خود حذف کنید، باید روی ۳ نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس از پنجره بازشو گزینه «حذف فالوور» را انتخاب کنید.
انواع روش حذف فالوور فیک/ نکات ضروری که باید بدانید
آفتاب‌‌نیوز :

تقریباً همه افراد چند فالوور غیرفعال اینستاگرام دارند - مشکل اینجاست که آن‌ها می‌توانند به شانس شما برای کسب درآمد به عنوان یک تأثیرگذار آسیب جدی وارد کنند. گاهی اوقات، فالوور‌های تقلبی اتفاق می‌افتد -، اما افراد زیادی برای اضافه کردن چند فالوور اضافی به حساب خود پول پرداخت کرده اند.

برای هر کسی که امروز می‌خواهد جدی گرفته شود، خرید فالوور‌های جعلی ایده بدی است –، اما همیشه اینطور نبوده است. زمانی که اینستاگرام نسبتاً جدید بود، صرف مقداری پول نقد برای افزایش تعداد فالوور‌های شما، قدرت و جذابیت آنی را به همراه داشت – بنابراین حساب‌های زیادی وجود دارد که تعداد فالوور‌های غیرفعال یا ربات آن‌ها بیشتر از حد معمول است. چه در گذشته فالوور خریداری کرده باشید - یا به تازگی تعداد زیادی فالوور غیرفعال در اینستاگرام انتخاب کرده باشید، ما به شما کمک می‌کنیم تا همه چیز را درست کنید؛ و بهترین ربات را برای حذف فالوور فیک در سایت مارکتر‌ها پیدا کنید

  • این راهنما تعدادی از نکات مفید را پوشش می‌دهد، از جمله:
  • چرا فالوور‌های غیرفعال در اینستاگرام خبر بدی برای برند‌ها هستند؟
  • چگونه فالوور‌های غیرفعال خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟
  • چگونه از شر فالوور‌های به صورت روح خلاص شویم؟

وقتی خواندن متن را تمام کردید، متوجه خواهید شد که چه کاری باید انجام دهید تا مطمئن شوید حساب شما دقیقاً همان چیزی است که برند‌ها ها به دنبال آن هستند.

فالوور روح در اینستاگرام چیست؟

در اینستاگرام، فالوور‌های روح، کاربران جعلی یا غیر فعالی هستند که با هیچ یک از محتوایی که شما ایجاد می‌کنید مشارکت نمی‌کنند به طور کلی، این حساب‌ها توسط برنامه‌ای به نام ربات ایجاد شده‌اند - نرم‌افزاری که به‌طور خودکار مراحل ثبت‌نام اینستاگرام را طی می‌کند تا پیام‌های اسپم و نظرات را برای سایر کاربران ارسال کند.

بیشتر اکانت‌های جعلی به راحتی قابل تشخیص هستند. آن‌ها معمولاً نام‌هایی دارند که بی‌معنی هستند - اغلب با اعداد هستند؛ و وقتی به نمایه نگاه می‌کنید، معمولاً تعداد فالوور‌های بسیار کم را می‌بینید -، اما آن‌ها معمولاً تعداد زیادی حساب را دنبال می‌کنند.

البته، این فقط اعداد نیستند که صحبت می‌کنند. محتوای آن‌ها معمولاً بی کیفیت است یا به وضوح از سایر حساب‌های قانونی دزدیده شده است - و همه محتوای آن‌ها معمولاً لایک یا نظر بسیار کمی دارد.

با این حال، حساب‌های ربات تنها مواردی نیستند که باید مراقب آن‌ها باشید. گاهی اوقات، در تلاش برای جذب فالوور‌های بیشتر، صاحبان اکانت رمز عبور خود را به اسپمر‌ها تحویل می‌دهند - که سپس نمایه را جک می‌کنند. تشخیص این حساب‌های جک شده دشوارتر است –، اما اگر تغییر ناگهانی از تصاویر معمولی به پست‌های تبلیغاتی مشاهده کردید، نشانه خوبی است که اکنون یک حساب اسپم است.

هر حسابی که صرفاً برای افزایش تعداد یا توزیع هرز نامه ایجاد شده باشد، خبر بدی است، و اگر می‌خواهید از حساب خود برای کار با مارک‌های معتبر استفاده کنید، بدون آن‌ها بهتر است.

فالوور روح در اینستاگرام چیست؟

چرا فالوور‌های ارواح در اینستاگرام برای برند‌ها هزینه می‌کنند؟

طبق گزارش یک شرکت بین المللی امنیت سایبری، در سال ۲۰۱۹ حدود ۶.۹ میلیارد پوند (۸.۵ میلیارد دلار) برای بازاریابی تأثیرگذار در سراسر جهان هزینه شده است. نویسندگان گزارش محاسبه کردند که ۱۵ درصد از مخاطبانی که پست‌هایی را که برند‌ها برای آن پول پرداخت کرده‌اند، «دیدند» در واقع حساب‌های ربات بودند - به این معنی که بیش از ۱ میلیارد پوند (۱.۲ میلیارد دلار) از این بودجه برای فالوور‌های جعلی از دست رفت.

برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ برای یک برند معنا پیدا کند، باید نشان دهنده بازگشت سرمایه (ROI) قوی باشد – اساساً باید از فروش انجام شده از طریق تأثیر گذاران پول بیشتری نسبت به هزینه تبلیغات در وهله اول ایجاد کند.

این برای اینفلوئنسر به معنای دو چیز است. اولاً، اگر به نظر می‌رسد که شما فالوور‌های جعلی دارید (یا تا به حال داشته اید) برند‌ها در مورد کار با شما بسیار محتاط خواهند بود. ثانیاً، اگر فالوور‌های تقلبی مشکلی باشند که اینفلوئنسر‌ها در حساب‌های خود به آن رسیدگی نمی‌کنند، پس از آن اینفلوئنسر مارکتینگ به سرعت از محبوبیت خود کاسته می‌شود - در را به روی فرصت شما برای کسب درآمد آنلاین می‌بندد.

چگونه فالوور‌های اسپم اینستاگرام را متوقف کنیم؟

قبل از اینکه نحوه بررسی فالوور جعلی و خلاص شدن از شر حساب‌های روح را توضیح دهیم، بهتر است مطمئن شوید که کاری انجام نمی‌دهید که باعث جذب اکانت‌های اسپم جدید شود.

فالوور نخرید

شاید گفتن این یک چیز بدیهی باشد -، اما سریعترین راه برای بدست آوردن فالوور‌های ارواح با کیفیت پایین، پرداخت هزینه برای آنهاست.

فریب نخورید که اگر برای خرید آن‌ها ثبت نام کنید، هرگز دنبال کننده‌های قانونی خواهید داشت - و در این توهم نباشید که می‌توانید نوع فالوور‌های دریافتی خود را مشخص کنید.

لایک یا کامنت نخرید

برای خلاص شدن از شر آن فالوور‌های جعلی آماده اید؟

اگر می‌خواهید خود را تا حد امکان برای همکاری‌های احتمالی جذاب کنید، پاکسازی فالوورهایتان یک الزام مطلق است –، اما هشدار دهید، هیچ میان‌بر واقعی وجود ندارد که به اندازه بالا زدن آستین‌ها و انجام آن کار خودتان مؤثر باشد.

در مورد برنامه‌هایی که به طور خودکار فالوور‌های روح را در اینستاگرام لغو می‌کنند

برنامه‌های فالوور ارواح وجود دارند که قول می‌دهند به شما کمک کنند فالوور‌های جعلی اینستاگرام را حذف کنید -، اما مهم است که هر برنامه و سایت شخص ثالثی که استفاده می‌کنید به عنوان یک راهنمای تقریبی استفاده شود.

چگونه برای همیشه از شر فالوور‌های ارواح/جعلی در اینستاگرام خلاص شویم؟

بهترین راه برای لغو فال کردن فالوور‌های روح اینستاگرام این است که از طریق لیست فالوور‌های خود به صورت سیستماتیک کار کنید. این کار وقت گیر است -، اما شما را ۱۰۰ ٪ مطمئن می‌کند که نمایه شما کاملاً پاک شده است.

ما چک لیست «چگونه از شر فالوور‌های اسپم در اینستاگرام خلاص شویم» جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می‌کند بهترین کار ممکن را انجام دهید:

مرحله ۱: یک قلم و کاغذ بردارید - یا یک یادداشت را در تلفن خود باز کنید. اگر فالوور‌های زیادی دارید، باید بدانید که اگر (به ناچار!) هنگام کار کردن در لیست خود حواس شما پرت شد، باید بدانید که به کجا رسیده اید.

مرحله ۲: بین دنبال کنندگان خود حرکت کنید. بدیهی است که می‌توانید افرادی را که می‌شناسید یا افرادی که مرتباً با آن‌ها در ارتباط هستید نادیده بگیرید -، اما بهتر است مشخصات افرادی را که با آن‌ها آشنایی ندارید بررسی کنید. عوامل کلیدی را که باید مراقب آن‌ها باشید را به خاطر بسپارید:

  • نامها/دسته‌های اینستاگرام که معنی ندارند یا حاوی اعداد زیادی هستند
  • اکانت‌هایی با فالوور کم، اما تعداد فالوور بالا
  • محتوای با کیفیت پایین – یا محتوایی که به نظر می‌رسد ناگهان هرزنامه شده است
  • عدم مشارکت - تعداد لایک‌ها و نظرات کم در پست‌های آن‌ها

مرحله ۳: حذف کنید. این ایده خوبی است که با احساسات خود در مورد ربات بودن یا نبودن یک حساب پیش بروید – اگر چیزی درست به نظر نمی‌رسد، احتمالاً اینطور نیست. به یاد داشته باشید، به اعداد و ارقام دل نبندید – این کیفیت است که اهمیت دارد.

اگر مستقیماً از لیست فالوور‌های خود حذف می‌کنید، فقط دکمه "حذف" را فشار دهید و سپس انتخاب خود را در پنجره پاپ آپ تأیید کنید، کار انجام می‌شود. اگر می‌خواهید فالوور را از نمایه خود حذف کنید، باید روی ۳ نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس از پنجره بازشو گزینه «حذف فالوور» را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید فرق فالوور روح، فیک و واقعی را در سایت مخاطب (mokhatab.org) دنبال کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین