کد خبر: ۷۶۷۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

سرقت با تهدید اسلحه در نیشابور

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ساعت ۱۱ امروز یکی از اهالی بخش میان جلگه شهرستان نیشابور در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارشی با ادعای سرقت دام با تهدید اسلحه کلت کمری ارائه داد و با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری موضوع صادر شد و طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرقت با تهدید اسلحه در نیشابور
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: بررسی‌های اولیه ماموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد حاکی از آن بود که راننده و ۲ سرنشین خودروی سواری پژو پارس مرتکب سرقت به عنف خشن شده‌اند.

بر اساس گزارش پلیس وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد در اجرای طرح ضربتی مهار خودرو مورد نظر را که با سرعت جنون‌آمیزی در جاده نیشابور در حرکت بود، شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس و با سرعت به فرار ادامه دادند که با توجه به احساس خطر وقوع حادثه رانندگی و تصادف خودروی سارقان با خودروهای سواری ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در این عملیات تیم‌های یگان امداد نیشابور کلیه مسیرهای خروجی نیشابور و پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و تیم‌های کلانتری ۱۲ نیز وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: ماموران انتطامی در ادامه تعقیب و گریز پلیسی به سمت لاستیک‌های خودرو تیراندازی کردند و خودرو پس از طی مسافتی در ابتدای بلوار بهشت فضل متوقف شد. در این عملیات ۲ متهم بر اثر تیراندازی مصدوم و یک متهم دیگر بر اثر جراحت‌های رانندگی حادثه‌ساز زخمی شدند که بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافتند. در بازرسی از خودروی متهمان سابقه‌دار مقداری سیم و کابل‌های سرقتی، مواد مخدر، گوسفند سرقتی، کندوی عسل مسروقه و... کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: تحقیقات جنایی و اطلاعاتی از این افراد با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین