کد خبر: ۷۷۰۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

کشف ۲۷ تن ماکارونی احتکاری در سبزوار

ماموران پلیس امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی با همراهی کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت وارد عمل شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از انبار موردنظر ۲۷تن و ۷۱۳کیلوگرم ماکارونی احتکار شده را کشف کردند.
کشف ۲۷ تن ماکارونی احتکاری در سبزوار
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی سبزوار خراسان رضوی گفت: با تلاش دستگاه قضایی و ماموران نیروی انتظامی بیش از۲۷ تن ماکارونی احتکاری در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین بیات مختاری عصر یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مصرفی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی ماکارونی در انباری واقع در حاشیه شهر سبزوار، دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی با همراهی کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت وارد عمل شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از انبار موردنظر ۲۷تن و ۷۱۳کیلوگرم ماکارونی احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ بیات مختاری با بیان اینکه ارزش محموله احتکاری کشف شده پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، افزود: در این راستا یک محتکر به اداره تعزیرات حکومتی سبزوار معرفی و پرونده قضایی برای وی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی سبزوار ادامه داد: عملیات های ضربتی پلیس در مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و احتکار مواد غذایی با جدیت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد و از شهروندان انتظار می رود در صورت کسب هرگونه خبری مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا خارج از شبکه کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین