کد خبر: ۷۷۰۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

کشف ۲ انبار کالای احتکاری ۴۵ میلیاردی در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور از کشف ۲ انبار احتکار کالا‌های اساسی و مصرفی به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف ۲ انبار کالای احتکاری ۴۵ میلیاردی در نیشابور
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و وسایل ضروری و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی توسط افرادی سودجو در حاشیه شهر نیشابور دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

وی اظهار کرد: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی انبارهای موردنظر را شناسایی و با همراهی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: ماموران انتتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از ۲ انبار مورد نظر ۱۳۴ تن انواع برنج خارجی احتکار شده که بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله کشف شده ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است را کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پلیس حسینعلی‌زاده با اشاره به این که تحقیقات در این باره ادامه دارد، گفت: عملیات گسترده مقابله با قاچاق کالا و وسایل مورد نیاز با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس نیشابور قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا و وسایل خارج از شبکه توزیع مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین