کد خبر: ۷۷۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۸۷ - ۰۱:۲۳

کیهان: هدف پالیزدار حمایت از جبهه اصلاحات بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه کیهان در ستون طنز «گفت و شنود» روز چهارشنبه، 5 تیرماه خود، به طور تلویحی، پالیزدار را با اصلاح‌طلبان، در ارتباط دانست. 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، به نوشته این روزنامه «یکی از مدعیان اصلاحات و عضو حزب مشارکت به طور تلویحی و سربسته اعتراف کرد که هدف پالیزدار حمایت از جبهه اصلاحات بوده است»! 

کیهان با نقل این جمله از فرد یاد شده که: «با افتخار اعلام می کنیم یک نفر از افرادی که پالیزدار نام برده منتسب به اصلاح طلبان نیستند»، نتیجه گرفته‌است که « این مدعی اصلاحات بد جوری گاف داده»! 

کیهان در توضیح نتیجه‌گیری فوق می‌نویسد: «معلوم شده پالیزدار اسناد مربوط به برخی از شخصیت های روحانی را با دستکاری و تحریف مطرح کرده و درباره اسناد مربوط به فساد اقتصادی مدعیان اصلاحات نظیر سوءاستفاده های کلان مالی در پرونده «پتروپارس»، «ایران مارین سرویس»، «شرکت های نفتی»، «ماجرای کرسنت»، «ماجرای استات اویل» و... ده ها سند دیگر لام تا کام حرف نزده است». 

کیهان، لطیفه‌ای را نیز به عنوان شاهد مثال در پایان این بخش نقل کرده‌است که بر اساس آن: «در رژیم گذشته آدم قالتاقی برای کلاهبرداری ادعای زهد می کرد. روزی یکی از دوستانش که او را می شناخت بدون توجه به این که یارو خودش را زاهد معرفی کرده است در میان جمع به او گفت؛ فلانی، عرق سگی بطری فلان تومان شده و یارو که حواسش پرت بود با عصبانیت گفت؛ گرونه! و بعد که متوجه شد آبروریزی کرده، داد زد حرومه»!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۵
0
0
اين ديگه احمقانه هست. هر آدم معمولي مي تواند تشخيص بدهد كه صحبت روزنامه كيهان مغرضانه بوده است.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۵
0
0
تا قبل از اين، هميشه نام اقاي شريعتمداري و روزنامه كيهان مرا به ياد چهره عبوس و غضبناك نظام مي انداخت(در مقابل اقاي دعايي و روزنامه اطلاعات كه هميشه بنده را به ياد چهره متين و مهربان نظام مياندازد!)،
اما اخيرا هر موقع نوشته هاي اقاي شريعتمداري و يا ساير تحليلهاي روزنامه كيهان را مي خوانم فقط به ياد دايي جان ناپلون مي افتم.
واقعا حيف از روزنامه وزين كيهان كه به عنوان سرمايه ملي
اين چنين وزانت خود را از دست داده!حيف!
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۵
0
0
عاقلان دانند اينكه از مجلسياي هشتم واز خودتان بود واقعا كه چماق اصلاحات خيلي به درد شما ميخوره تازه حرف درست رابايد شنيد خواه از اصلاح طلب باشه يا اصولگرا شما فكر كنم اگه روزي حرف مقام معظم رهبري هم به مزاجتان سازگار نباشه همين حرفارو بزنيد
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۵
0
0
نظرات مشعشع كيهان لبريز از منطق و استدلال و صد البته خوش مزگي است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آيا واقعا فكر مي كنند مردم .... هستند؟ خوبست كه مدت زيادي از اعلام اسم اين بنده خدا يار ديروزي و مرتد و مفسد امروزي بعنوان كانديداي فلان حزب خودي در انتخابات شوراي شهر نگذشته است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا پر رويي هم حدي داره ديگه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین