کد خبر: ۷۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۵
سردار رادان در گفتگو با آفتاب:

تاکید ویژه امسال بر امنیت اجتماعی بانوان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: «استمرار طرح امنیت اجتماعی تا رفع کامل این معضل، از اهداف مهم در راستای آسیب‌شناسی اجتماعی است».

سردار احمد رضا رادان در حاشیه همایش اسلام و آسیب‌های اجتماعی که امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آفتاب گفت:  «برخی از موضوعاتی که از طریق نقادی‌ها مطرح می‌شود، پاک کردن صورت مساله است و تصویر نامناسبی از طرح امنیت القا می‌کند و نشر این مطالب خود نیز آسیب است».

سردار رادان در همین راستا تصریح کرد: «تمام بسترهای دین، برپایه فضلیت انسان است و جوامع اروپایی نیز امروزه به دنبال کرامت انسان هستند و بی‌تدبیری که با توجه به اسلام و راهکارهای آن در حوزه‌های دیگر به دنبال راه‌حل آسیب‌های اجتماعی باشیم».

وی  افزود: «امسال تاکید بر افزایش احساس امنیت اجتماعی است. در سال گذشته امنیت در هفت قلمرو مورد بررسی بود و تاکید ویژه امسال در امنیت اجتماعی بانوان است زیرا آسیب‌پذیرتر هستند و بیشتر در معرض آسیب‌ نیز قرار می‌گیرند».

سردار رادان در همین راستا تصریح کرد که با افزایش احساس امنیت اجتماعی بانوان نگاه به وجود امنیت نیز تغییر خواهد یافت و بر احساس امنیت در جامعه قطعا افزوده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۱
0
0
اين سناريوي تابستانه هرسال ادامه دارد آيا تاكنون نتيجه اي عايدشده است آيا مشكل بدحجابي وآسيبهاي اجتماعي حل گرديده است
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۱
0
0
بهتر است آقای به فکر نان شب مردم باشند تا روسری زنان و دختران مردم ؛ بهتر است آقای به فکر حل مشکل اخلاقی روسا و مسئولین مراکز مختلف دولتی و آموزشی باشند تا روسری زنان و دختران مردم ؛ بهتر است آقای به فکر اعدام آقایانی و ... همان کسانی که اموال بیت المال را به یغما بردند و می برند باشند تا روسری زنان و دختران مردم .
مگر کشورهای همسایه مان مانند سوریه و عراق و کویت و ... مسلمان نیستند . چرا آنها این مسائل را ندارند . با آن که همه علت را می دانند اما چرا ادامه می دهید ...
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۱
0
0
عليرغم طرح امنيت اجتماعي رادان من به عنوان يك شهروند زن به هيچ وجه احساس افزايش امنيت نميكنم حتي در روز روشن ودر مركز شهر. اين طرح به اصطلاح امنيت اجتماعي تنها باعث گستاخي بيشتر مردان معلوم الحال شده است چرا كه ديده اند هر غلطي كه بكنند باز هم رادان به فكر چكمه خانم هاست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین