کد خبر: ۷۷۶۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

چاقوکشی برای کارشناس اورژانس حین کمک به مصدوم تصادف/ عکس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: یک کارشناس اورژانس استان حین انجام ماموریت در صحنه تصادف مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت و بر اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.
چاقوکشی برای کارشناس اورژانس حین کمک به مصدوم تصادف/ عکس
آفتاب‌‌نیوز :

سهیل سلطانی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: به دنبال تماسی مبنی بر وقوع تصادف در خیابان دستغیب قزوین بر اثر برخورد موتور با عابر، کارشناسان پایگاه رازی به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، وی افزود: کارشناسان پس از رسیدن به آدرس اعلام شده برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی عابر مصدوم پرداختند که با پرخاشگری راننده موتور و دوستان او مبنی بر نیاز نبودن به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

چاقوکشی برای کارشناس اورژانس حین کمک به مصدوم تصادف/ عکس

سلطانی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارده به بیمارستان منتقل شود که در حین انتقال و داخل آمبولانس، راننده موتور و دوستان او هنگام انجام اقدامات درمانی شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناس اورژانس می‌کنند و با چاقو به چند جای از بدن این کارشناس اورژانس جراحت وارد می‌نمایند و به بی سیم آمبولانس و تجهیزات نیز آسیب وارد می کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مصدوم به بیمارستان رجایی تحویل داده شده است، تصریح کرد: کارشناس اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده است.

وی افزود: آسیب‌های وارد شده به دنبال اصابت ضربات چاقو به کارشناس اورژانس، از طریق مراجع قضایی، پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام کرد: بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین