کد خبر: ۷۸۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۵
اسدالله بادامچیان تأکید کرد:

باید سختی‌ها را بپذیریم تا آزادی‌ها باقی بماند

نباید حاکمیت پول در جامعه شکل بگیرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده‌ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی‌بودجه‌های دولتی را جهت کمک به هزینه‌های مالی کاندیداهای ریاست جمهوری مفید ندانست و درباره‌ علت این مسأله گفت: «علی‌رغم اینکه دولت در نظام جمهوری اسلامی‌ با مردم یکی است اما کمک مالی دولت به کاندیداها، انتخابات را از حالت مردمی ‌به دولتی تبدیل می‌کند».

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب گفت: «اگر اموری که مرتبط با مردم است دولتی شود، آن امور تحت تأثیر جریانات و سلایق مختلف که مسوولیت‌ها را می‌پذیرند قرار می‌گیرند و در این‌صورت موقعیت برای سایر سلایق ولو در یک طیف باقی نمی‌ماند».

این عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی ‌گفت: «با توجه به این مسأله ما همه مشکلات را می‌پردازیم تا انتخابات دقیقا از مردم برخیزد. تجربه بیش از نیم قرن کار سیاسی به بنده آموخته که ما باید در برخی مواقع سختی‌ها را بپذیریم تا آزادی‌ها باقی بماند و مردمی‌بودن کاملا حفظ شود».

نماینده‌ مردم تهران در خانه‌ ملت با تأکید بر این نکته که باید راههایی را طی کرد تا هزینه‌ انتخاباتی نمایندگان کم شود، افزود: «باید طرقی در پیش گرفته شود که اجازه ندهد حاکمیت پول در جامعه شکل بگیرد».

بادامچیان با یادآوری این نکته که در بودجه عمومی‌ کشور برای انتخابات هزینه‌های در نظر گرفته شده است، ادامه داد: «به هیچ عنوان این مسأله که کاندیداهای ریاست جمهوری و یا هر انتخابات برای هزینه‌های مالی و انتخاباتی خود از دولت پول دریافت کنند پذیرفتنی نیست».

وی با تأکید بر انتخاب یک فرد اصلح جهت قرار گرفتن در رأس قوه مجریه در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، گفت: «رییس جمهور آینده در شرایط خاص هر زمان و مکانی باید ارجح باشد».

بادامچیان اظهار امیدواری کرد اصولگرایان و سایر جریانات و گروههای سیاسی از رییس جمهور اصلح آینده حمایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین