کد خبر: ۷۸۴۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

خسارات سیل به کشاورزان و صنعتگران پاکدشتی

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در سیل روز‌های گذشته در پاکدشت تلفات انسانی نداشتیم، اما به کشاورزان و صنعتگران خساراتی وارد شده است.
خسارات سیل به کشاورزان و صنعتگران پاکدشتی
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد بشیری، در رابطه با آخرین وضعیت سیل در پاکدشت بیان کرد: طی دو روز اخیر بارندگی هایی در پاکدشت صورت گرفت. البته این نعمت الهی است، اما باید آن را مدیریت و برنامه ریزی کنیم و اجازه ندهیم که برای ما مشکل ایجاد کند و اینگونه لطمات و خسارات را به بار آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بارندگی های چند روز اخیر در پاکدشت خوشبختانه تلفات انسانی نداشتیم و کسی جان خود را از دست نداد، اما به کشاورزان و صنعتگران لطمات و خساراتی وارد شده است به این صورت که گل و لای وارد گلخانه ها، زمین های کشاورزی و کارخانجات شده و خساراتی به زمین های کشاورزی و ساختمان های آنها وارد کرده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مناطق حادثه دیده حوزه انتخابیه صورت گرفت قرار بر این شد که مسئولین گزارشات مصوب و جامعی تهیه کنند و پیگیری آنها بر عهده فرمانداری شهرستان پاکدشت باشد.

از بعدازظهر پنج شنبه (۶ مردادماه) بارندگی های شدیدی در سطح کشور آغاز شد که به دلیل شدت این بارش ها در برخی از شهرها و روستاها سیلاب راه افتاد و باعث بروز خسارات مالی بسیاری در مناطق مختلف شده است. همچنین تعدادی از هموطنان در نقاط مختلف کشور در پی این سیلاب ها جان خود را از دست دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین