کد خبر: ۷۹۷۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

حضور مورگان فریمن در روسیه ممنوع شد

این ستاره‌ حق ورود به روسیه را ندارند.
حضور مورگان فریمن در روسیه ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

حکومت روسیه به خصوص پس از آغاز جنگ اوکراین و برای انتقام از طرف‌های غربی که بسیاری از سرمایه‌دارانِ روسی را از ورود به کشورشان منع کرده بودند، دست به اقدام متقابل زد و لیستی از ۹۶۳ شهروندِ آمریکایی را تهیه کرد که حق وارد شدن به خاک روسیه را ندارند.

بخش قابل توجهی از این لیست همان‌گونه که می‌توان حدس زد به شخصیت‌های سیاسیِ آمریکا اختصاص دارد. افرادی مانند جو بایدن، کاملا هریس و هیلاری کلینتون و البته همسرانشان در حالی در این لیست حضور دارند که دونالد ترامپ را می‌توان غایبِ سرشناس این فهرست قلمداد کرد. اگر از شخصیت‌ها سیاسی و البته افراد صاحب رسانه مانند مارک زاکربرگ و برد اسمیت (رییس مایکروسافت) بگذریم، از بین تمام شخصیت‌های هالیوودی به دو نام برمی‌خوریم: مورگان فریمن و یک تهیه کننده هالیوود به نام جفری کزنبرگ.

ظاهرا دلیل قرار گرفتن نام مورگان فریمن در این فهرست به ویدئویی بازمی‌گردد که او در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. این بازیگر باتجربه در این ویدئو ضمن انتقاد از سیاست‌های روسیه، مقامات این کشور را متهم کرد که مشغول توطئه بر علیه آمریکا هستند. با شناختی از میزان صبر مقامات روسی در موارد این‌چنینی داریم، می‌دانیم که همین ویدئو کافیست که آقای فریمن دست‌کم به این زودی‌ها نتواند به کشور روسیه سفر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین