کد خبر: ۷۹۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۴
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد؛

مؤتلفه قاعدتاً فرد روحانی را ترجیح می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد که رییس جمهوری آینده بایستی از میان کاندیداهایی انتخاب شود که برآیند خواست عمومی مردم باشند.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی عملکرد جریانات سیاسی باید در دو شکل علمی و سیاسی صورت بگیرد، اظهار کرد: «دانشگاهیان و حوزویان باید هر دو با هم به مطالعه مسائل سیاسی کشور و عملکرد گروهها بپردازند. در مفهوم سیاسی هم بایستی گروهها بررسی کنند که در حال حاضر مردم به دنبال چه ویژگی‌هایی در رییس جمهوری آینده هستند».

وی تصریح کرد: «باید برای انتخاب و معرفی کاندیدای‌مان در انتخابات آتی به خواست عمومی مردم لبیک بگوییم و آن‌گونه برنامه‌ریزی کنیم که فرد واجد شرایطی از رییس جمهور محترم فعلی گرفته تا افراد دیگر، بنا بر انتظار و برآیند مشترک مردم جامعه معرفی و انتخاب کنیم».

بادامچیان ضمن ابراز امیدواری برای اجماع نظر اصولگرایان در رسیدن به چنین انتخاب و وحدتی، گفت: «امیدواریم در این موضوع بتوانیم یک وحدت ملی چه برای دور دوم آقای احمدی‌نژاد و چه برای کسانی دیگر که احتمالا مورد نظر اصولگرایان باشند حاصل کنیم. در حال حاضر حزب مؤتلفه مشغول بررسی این ویژگی‌ها و شرایط افراد است».

به گفته‌ قائم مقام مؤتلفه اسلامی همانطور که دبیرکل این حزب پیش‌تر اعلام کرده بود، اگر در میان دو فرد واجد شرایط کاملا مساوی با انتخاب یکی مواجه شویم، مؤتلفه طبق دیدگاه همیشگی خود، قاعدتا فرد روحانی را که از دیگری اسلام‌شناس‌تر است را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین