کد خبر: ۷۹۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۲
اذعان سایت نزدیک به دولت به نادرست بودن اطلاعات دولتی داده‌شده به مردم؛

ریاکاری با مردم چرا؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-حامد نوریان: اصلی‌ترین سایت هواداران دولت، در سرمقاله مورخ 25 شهریور 87 با عنوان «فرصت طلایی كه روحانی از دست نداد» چنین نوشته که «اظهارات اخیر دکتر حسن روحانی در خصوص وجود مشکلات اقتصادی در کشور؛ به طور طبیعی صلاحیت او را برای حضور در جلسات رسمی كه مسائل محرمانه و سری كشور در آنجا مطرح می‌شود، از بین می برد»!

به طور طبیعی از گزاره فوق می‌توان چنین نتیجه گرفت که بین آنچه در «جلسات رسمی مسئولان کشور» مطرح می‌شود با آنچه آنها به طور علنی برای مردم و رسانه‌ها مطرح می‌کنند تفاوت آشکار وجود دارد و روحانی فردی است که از مقررات حفاظتی و مسایل محرمانه و سری کشور تخطی کرده و به دشمن گرا داده که تحریم های آنان موثر افتاده و ایران دچار مشکلات اقتصادی شده است.

این بزرگترین جفا در حق مردم است که به آنها بگوییم مسئولان کشور به خاطر حفظ مسایل محرمانه و سری کشور؛ با شما طور دیگری، متفاوت از واقعیت‌های جامعه سخن می‌گویند. البته مردم خود چشم و گوش دارند و مشکلات اقتصادی را با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند و نیازی به تایید یا تکذیب دیگران وجود ندارد. مثلا وزیر بازرگانی می‌تواند صبح تا شب بگوید گرانی نیست و به جز مرغ بقیه کالاها گران نشده است؛ یا وزیر مسکن می‌تواند مدام ادعا کند که مسکن گران نشده است و وضعمان خوب است؛ یا وزیر نیرو می‌تواند خاموشی‌های برق در تابستان و وزیر نفت قطع گاز را در زمستان تکذیب کرده و آن را به گردن ابر و باد و مه و خورشید و فلک بیندازد؛ اما همان مردمی که سرمقاله نویس این سایت، دکتر روحانی را متهم به عدم ارتباط با آنها کرده خودشان بهترین قاضی هستند و هر روز در کوچه و خیابان و بازار می‌بینند که گرانی هست یا نه؟

ظاهراً نویسنده مقاله سایت نزدیک به دولت که شاید از نعمت همراهی با رییس جمهور در سفرهای خارج کشور نیز بهره‌مند بوده برای ادای دین خود و زیر سوال بردن دکتر روحانی به هر قیمت ممکن؛ به تناقض گویی نیز دچار شده و در جایی از مقاله‌اش نوشته: «شاید نتوان به وی (دکتر روحانی) در مورد بی‌اطلاعی از واقعیت‌ها چندان خرده گرفت، این مشكلی است كه ممكن است برخی از مردم عادی نیز با آن مواجه باشند و عمدتاً متاثر از ناآگاهی و بی خبر بودن از اجرایی شدن بیش از 100 هزار طرح و پروژه بزرگ و كوچك در كشور طی 3 سال گذشته از سوی دولت نهم است» واقعا این چه جور ١٠٠ هزار طرح و پروژه بزرگی است که حتی مردم عادی هم از آن مطلع نشده‌اند؟ آیا این طرح و پروژه‌ها در خارج از ایران اجرا شده‌اند؟

سیاسی نویس این سایت در نقش یک کارشناس اقتصادی هم ظاهر شده و نوشته: «مگر می‌شود قیمت نفت از بشكه‌ای 30 دلار به 120 دلار افزایش پیدا كند و سایر اقلام و كالاها در تجارت جهانی تحت تأثیر آن قرار نگیرد؟ افزایش شدید قیمت نفت، تورم لجام گسیخته جهانی را به وجود آورد و این تورم تأثیر خود را در اقتصاد كشورهای مختلف از جمله اقتصاد ایران برجای گذاشت». بالاخره ما نفهمیدیم افزایش قمیت نفت خوب است یا بد است؟ اگر بد است چرا آقای احمدی نژاد در انتخابات گفت افزایش قیمت نفت باید تاثیر خود را در سفره های مردم نشان دهد؟ آیا افزایش قمیت نفت تاثیر دوگانه بر دولتهای ایران می گذارد ؟ یا اینکه گرایش سیاسی دولتها در تاثیر پذیری کشور از افزایش قمیت نفت موثر است»؟

آری مشکل اصلی حامیان دولت نهم این است که چشم‌ها را بر واقعیتها بسته و به دنبال شعار درمانی معضلات اقتصادی کشورند. آنها حق دارند مخالفان سیاسی خود را به چوب تکفیر و عناد و جاسوسی و انواع و اقسام اتهامهای بی‌اساسی که هیچ گاه اثبات نشده برانند اما منتقدان حق ندارند حتی بخشی از واقعیات عینی جامعه را مطرح کنند تا مبادا متهم به افشای مسائل محرمانه و سری كشور نشوند. 

راستی آیا قیمت مرغ هم در زمره مسائل محرمانه و سری كشور قرار می گیرد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
1
برای من جای تعجب دارد که آقای روحانی که خود یک ملای محترم
است چرا از احمدی نژاد انتقاد می کند که یکی از عناصر این نظام است. ما فهمیدیم که سایت آفتاب برای روحانیه (دیگ به دیگ میگه روت سیا...!) اگر مردید اینو رو سایت قرار بدید.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
1
0
سخنان روزهاي گذشته دكتر روحاني فتح بابي بود براي نقد عالمانه و مستدل عملكرد دولتمردان انشاا... بقيه هم از ايشان الگو بگيرند و نقد دلسوزانه و منطقي را سرلوحه كارشان قرار دهند.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
1
به هرحال نزديكان دولتند ديگر آنها هر كاري دلشان بخواهد انجام ميدهند چون نعوذبالله به امام زمان متصل هستند. پس شما حرف اضافه نزنيد.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
1
يكي از تاثيرات نفت بر سر سفره بازنشستگان بخشنامه هاي ضد و نقيض دولت ووزارت اقتصاد است كه هنوز در سال جاري تعداغد زيادي از كارمندان دولت خدمتگذار كه در اخر فروردين بازنشست شده اند هنوز حقوق در يافت نكرده اند معلوم نيست اين محبت دولت مردمي تا كي شامل حال ما خواهد بود.
وجالبتر اينكه نه در وزارتخانه ها ونه در دارايي ونه دولت هيچكس نه پاسخگو است نه مطلع .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
1
در پاسخ به این دوست عزیزمون که گفته دولت را مورد نقد دلسوزانه و منطقی قرار دهیم باید بگویم نقد از چه کسانی...؟
کسانی که خود را نعوذ بالله خدا می دانند و وقتی آنها را نقد می کنیم می گویند عملکرد خدا را زیر سوال برده اید و بلافاصله می گویند اینها محاربند و باید اعدام شوند...!پس بهتر است در این شرایط دهانمان را ببندیم و انتظار بکشیم...!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
0
در این که این سایت شفاف ساز منتصب به عالیجنبان روحانی و هاشمی است نباید شک کرد اما آیا تا بحال از آفتاب کذب و بی حزمتی شنیدید ؟
اگر هم تا بحال آفتاب نفس می کشد و فیلتر نشده پرواضح است که بخاطر نفوذ آقای هاشمی است
خیلی ها فکر می کنند که هاشمی از قدرت کار گذاشته شده اما سخت در اشتباهند . گیر مدیریت سیاسی ما در این است که به داشته های خود ارزشی قایل نیستیم و بعد از ازدست دادن تازه آنها را بزرگ می کنیم نمونه همین آقای هاشمی ...........
البته از آفتاب گله های بسیاری دارم که نمونه آن درج نکردن بسیاری از نظریات است
سردبیر محترم سایت از شما تقاضا دارم تا می توانید نظرات مختلف را درج کنید شما که نگرانی فیلترینگ را نباید داشته باشید چون عزیزی مانند هاشمی با شماست
درج کنید
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
0
AYA GOFTANE HAGHIGHAT J_ORM AST VA ESHTEBAH ? AYA DOLATE NOHOM AZ HAME CHIZ MOBARAST
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
0
بله انكار واقعيت ها هيچ مشكلي را حل نميكند به قول معروف واقعيت ها آنقدر سرسخت هستند كه سرسخت ترين ادمها را به زانو درمياورند اگر كار مثبتي است مردم بايد اثرات انرا ببينند يا تورم است درعوض اشتغال زياد شده يا ارزاني است وبيكاري وجوددارد درحالي كه همه بدي ها با هم هستند هم بيكاري هم تورم هم نفت 100 دلاري مردم اقتصاد دان وسياستمدار نيستند انها با نتيجه مديريت دلوت درزندگي روازنه اندازه گيري هايشان را ميكنند وتصميم خواهند گرفت گوششان هم با شعار هاي عدالت واين حرفها پر است
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
0
ميگم ما كه نفهميديم اين كسي كه اين اراجيف را به آقاي روحاني نسبت داده آقاي كلهره
شما هم به روي خودتون نياريد
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۲
0
0
با سلام
بنده مدير يك شركت صنعتي با حدود 400 شاغل هستم، تا سال 85 تمام شاخصهاي ما ( بهره وري- توليد- فروش- اشتغالزايي- سود و...) مثبت و رو به رشد بود ولي از اين سال تا كنون تمامي اين شاخصها نزولي است بگونه ايكه در آخرين جلسه هيات مديره تصميم گرفته ايم تا مرز 30٪ تعديل نيرو داشته باشيم!!
بنده تمامي آمار و ارقام ادعايي توسط آقاي رييس جمهور و تيمش را در خصوص تورم- اشتغال و ساير شاخصهاي اقتصادي زير سوال ميبرم و رسما ايشان را بدروغگويي به مردم و جعل آمارهاي اقتصادي متهم ميكنم و حاضر به اثبات آن در هر مرجع قضايي نيز ميباشم.
يكي از اصول اين آقايان باصطلاح اصولگرا اين است كه : ارائه آمار واقعي به مردم كه باعث تخريب روحيه ملت ميشود، سياه نمائي است و نبايد اين كار صورت بگيرد! و بجاي آن بايد آمار جعلي هم كه شده ارائه كنيم تا مردم دچار دلمردگي نشوند!! و احساس كنند همه چيز روبراه است و بقول معروف«شهر در امن و امان است».
در حاليكه براي مصرف داخلي استدلال ميكنند «تورم موجود ناشي از تورم حهاني است» ولي در خارج از كشوردر مقابل خبرنگاراني كه مو را از ماست ميكشند! عنوان ميكنند « اقتصاد ایران با اقتصاد آمریکا متفاوت است. اقتصاد ایران درونگراست و مردم خود آن را اداره می‌کنند و ما فقیر آنچنان که در آمریکا هست در ایران نداریم و آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند.» ( رجوع كنيد به مصاحبه دکتر محمود احمدی نژاد در گفتگو با هیئت سرپرستی و دبیران روزنامه لس آنجلس تایمز كه امروز در نيويورك صورت گرفت).
اگر اقتصاد ما درونگراست پس چرا در مردادماه نرخ رسمي تورم كشور بيش از 22.5 ٪ گزارش ميشود؟
اگر تورم موجود متاثر از تورم جهاني است، چرا در سال 2007 كه اوج افزايش قيمت نفت بود و جهانيان مصرف كننده اين ماده حياتي، آنرا به قيمي بيش از 4 برابر سالهاي 2005 و قبل ازآن خريدند تورمشان به ميزان اقتصاد ايرن نبود ؟ ( كشورهاي حوزه يورو در سال 2007 تورمي معادل 5٪ را تجربه كردند) يعني در حاليكه واردات نفت آنها 400٪ متورم ترشده بود ولي با برنامه ريزي صحيح و بموقع تورم عمومي خود را در سطح 5٪ مديريت و كنترل كردند نه 22٪ !!
بعبارت ديگر اگر تورم وارداتي ما 5 و يا حتي 10٪ هم باشد ( كه از نظر علمي هم منطقيست) باز هم شاهكارها و هنرنمايي هاي اقتصادي اين آقايان 12 تا17٪ تورم داخلي را براي اقتصاد ما به ارمغان آورده است.
يا آنگونه كه مدعي هستند واقعا در هزاره سوم معجزه اي رخ داده و اين آقايان از عالم غيب بر زمين فرود افتاده اند و از 30 سال و 50 سال گذشته اين مملكت چيزي ميدانند و اقدامات خود را بهترين و دولت خود را برترين مي انگارند و بر همين اساس ميفرمايند «امروز ايران و مردمش در بهترين شرايط طول تاريخ خود هستند» و يا تصور ميكنند كه اين ملت اصلا وجود خارجي نداشته اند و در تيرماه 84 از مريخ به اين نقطه از كره خاكي هبوط كرده اند و چيزي از گذشته تاريخي ( حداقل 30ساله پس از انقلاب) در پس زمينه ذهني خود ندارند !!
بيدار شويد و با ساده لوحي كه خود دچار آن هستيد، اينقدر مردم را ساده لوح نينگاريد و با دروغها و ادعاهاي خلاف واقع خود آنها را نيازاريد!
امروزه مردم خود را با هر مقطع زماني قبل از سال 85 كه مقايسه كنند باز هم خود را ضعيفتر مي يابند.
كارمندي كه در سال 70 با همان درآمد ناچيز خود 20 روز از ماه را سپري ميكرد امروزه عليرغم افزايش درآمد، 15 روز را هم نميتواند امرار معاش كند.
ادعا ميكنيد كه طرح نافرجام بنگاههاي زودبازده شما سالانه 800000 فرصت شغلي بارمغان آورده ولي غافليد كه دستكاريهاي ناشيانه شما در سيستم بانكي تمامي توليد كنندگان واقعي كشور را به ركود كشانده و 2 برابر فرصتهاي فوق را از چرخه اشتغال خارج ساخته !!
تنها 8٪ از منابع بانكي متعلق به دولت است و مابقي 92٪ متعلق به مردم، شما هم فقط حق داشتيد براي همان 8٪ تصميم بگيريد ولي ميبينيد چه افتضاحي در روند گردش پول كشور ببار آوده ايد؟
فقط هم بلديد مرتبا وزيراقتصاد و رئيس كل بانك مركزي عوض كنيد !! چرا كه هنوز هم باور نداريد كه « نه از ابتدا تئوري اقتصادي داشتيد و نه حالا داريد» و بر همان فكر باطل خود استوار هستيد كه « تفكرات و سياستهاي ما بهترين است و اين آدمها هستند كه نميتوانند اين سياستها و منويات را خوب اجرايي كنند!».
باور كنيد مادام كه بر اين راي و عقيده نابخردانه هستيد آش همين آش است و كاسه همين كاسه !
والسلام
محمد نصرآبادي
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
1
آقا چند دفعه باید بگویم که مشکل این مملکت اشخاصی مانند احمدی نژاد نیست مشکل جای دیگری است. می نویسم و می دانم که مطلبم را در سایت درج نمی کنید. مشکل اصلی [...] که با اصول دموکراسی در تضاد کامل است.آقایان باید مشکلات را [...]حل کنند.
Ghodrat hichgah aghabneshini nemikonad,magar darbarabare ghodrati boz_orgtar
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
1
فعلاآنها ناراحت اين بودند كه ثمره نتوانست به نيويورك بره و شب كلي غصه خورده حالا كه ثمره هم رفته بگذاريد اين چند روزه در نيويورك بهشان خوش بگذره به كامشان تلخ نكنيدكم از گراني و اين جور چيزها حرف بزنيد خدا را خوش نميادبندگان خدا شب و روز در نيويورك به فكر من و شما هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
0
باید منطقی به موضوعات نگاه کرد حالا آن نویسنده نادان در سایت دولتی چیزی از روی نادانی و برای خوشایند دولت نوشته است. ماباید به طرفداران دولت هم که یا فریب خورده اند و یا به خاطر پست و پول و مقام دارند خلاف منافع کشور حرکت می‌کنند فرصت بدهیم تا در مسیردرست و برای رضای الهی و شادی روح شهدا و امام راحل بازگردند. انشاء الله
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
1
دركشوري كه هر نظر كارشناسانه اي سركوب و برچسب خيانت بر ان زده ميشود .بهتر انست كه لال و كر باشي
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
0
واقعا این چه جور ١٠٠ هزار طرح و پروژه بزرگی است که حتی مردم عادی هم از آن مطلع نشده‌اند؟ ااا؟؟؟ شما ديگه چرا اين سوال را مي پرسيد؟؟
اگه اين 100 هزار پروژه عظيم دولت را در مصوبات استاني هيات دولت بررسي كنيد و در جريان مصوبات استاني دولت باشيد اين سوال را نمي پرسيد؟؟
در بسياري از استان‌ها اين نوع پروژه ها توسط هيات دولت به تصويب مي رسد::
- مصوبه نصب سرعت گير در فلان خيابان‌ها( به تعداد خيابان مصوبه)
- مصوبه نصب آبشخور فلزي براي حيوانات در روستاي فلان از توابع شهرستان فلان
- مصوبه آسفالت كوچه فلان در فلان دهات
- مصوبه نصب شير فشارشكن در فلان منطقه از داغوزآباد
مصوبه توسعه گاراژ مش ممدلي با هدف ايجاد ترمينال در فلان آبادي
و..... هزاران هزار پروژه از اين نوع كه دولت سختكوش نهم با سر زدن به اقصي نقاط دوردست و با مشقت فراوان براي آنها مصوباتي به تصويب رسانده و هياتهايي را براي پيگيري آنها در چند مرحله به استانها اعزام ميشوند.
كارهايي كه در دولتهاي قبلي با تصميمات دهدار و بخشدار و فرماندار و نهايتا استاندار بدون سرو صدا انجام ميشد در اين دولت(برغم افزايش اختيارات استانداران و تفويض بسياري از اختيارات به آنها) بايد با تصميمات هيات وزيران و با سروصداي فراوان و پخش تلويزيوني مراسم و... انجام شود.اين است شاهكار دولت نهم....
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
0
با سلام.تبريك به آفتاب براي اينگونه صريح و بي پرده نوشتن.امروزه از قبل آقاي احمدي نژاد خيلي از كهنه پوشان ديروز نو گراياني شده اند كه خود نيز نمي دانند چه خوب است چه بد.لابد اگر زورشان هم ميرسيد روحاني را نيز آفتابه برگردن مي انداختند و دست آخر هم دارش مي زدند.من تعجب مي كنند چرا با بقيه چنين نمي كنند مگر مانعي سر راهشان وجود دارد و اگر هست چرا براي اين همه ستمي كه به مردم ايران اين تازه به دوران رسيده ها مي كنند كسي كاري نمي كند.اين ها را بايد به آقاي توكلي و دوستانشان تبريك گفت كه مردم را بر دوراهي انتخاب احمدي نژاد فريب دادند و امروز پا پس كشيده اند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
1
با سلام
تو مملكتي كه اعلام گراني گوشت مرغ جزء اسرار نظام باشد بايد خدا بداد ان مردم برسد كه چه سانسوري بر قرار است!! انهم چيزي كه هر روز مردم با آن سروكار دارند. آقا با نويسنده هر چه خواسته نوشه وبراي خوش آمد بعضي ها و..... حالا يك مطلبي را قلمي كرده است ومن مطمين هستم كه گفته ها اين نويسنده براي هيچ كي ارزشي ندارد. يا حق
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۳
0
0
مردم ايران بايد ازاين سه سال درس بگيرند و بدانند راه رسيدن به
رفاه وعدالت بي تفاوتي گو ل شعار راخوردن و در خانه نشستن
بهتر ازاين وظعيت نيست.كساني كه احمدی نژاد را به دكتر معين
ترجيح دادند بايد منتظر اينچنين روزي مي بودند.بايد اينبار با تمام
توان و يكپارجه از كانديداي اصلاح طلبان به احتمال زياداقاي خاتمي حمايت كنيم.تابلكه از وظعيت نجا ت پيدا كنيم.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
1
دوای درد این ملت را فقط افراد ملی گرایی چون دکتر مصدق بزرگ دارند. آخ چه بگویم از درد این جوانان، بخدا قسم من بعنوان یک جوان ایرانی راضی نیستم که پول بیت المال که حق ایرانیان است نصیب ملت فلسطین و لبنان و سوریه و ونزوالا و نیکاراگوئه و
... شود آنوقت جوانان مملکت خودمان برای پول پیش خانه بروند
کلیه شان را بفروشند.آنانی که دم از اسلام می زنند توجه کنند. باتشکر از سایت افشاگر آفتاب، لطفأ سانسور نکنید.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
1
مشكل اصلي اين ملت است كه اجازه داده اند [...]كارشان بالا بيايد بگويند صدايش را در نياريد كه انقلاب در خطر است[...]
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
0
ازگذشته ايشون(روحاني) نگين!از حالشون بگين!! بگين كه كيا اونقدر به تخريب و استهزا دولت پرداختند كه مقام عظماي ولايت بارها از لفظ؛نگرانم؛ استفاده فرمودند.بنويسين كه كيا با اتخاذ رويه بزرگنمايي مشكلات و عدم كوچكترين اشاره به دستاوردهاي بزرگ دولت موجبات ناراحتي و تذكرهاي مكرر آقا را فراهم نمودند...برخي مطبوعات در حق دولت بي انصافي ميكنند....اين رويه مرتبط به سال آخركاري دولت است..و..
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
0
از تفاوت پاسخگويي افراد مختلف مي توان به سطح سواد و آگاهي آنها پي برد. روشهاي برخورد با مسائل (علمي يا شعاري) نيز پي برد. اميد كه تاريخ از اين برهه به نيكي ياد كند.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
1
راستی آیا قیمت مرغ هم در زمره مسائل محرمانه و سری كشور قرار می گیرد؟
- قيمت مرغ در زمره مسايل محرمانه هنوز نشده ولي تا جايي كه من اطلاع دارم قضيه تخم مرغ در شوراي عالي امنيت ملي مطرح شد!! و به نتايج مثبتي هم رسيد !!
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
1
بابا شما ديگه كي هستين؟‌ مگه احمدي نژاد باهاتون چه كرده؟ بوي سوزش داره مياد بدجور! يه فكري به حال خاموش كردنش باشيد وگرنه كار دستتون ميده! راستي شما كه نبايد از تورم و قيمت مرغ و زهرمار و كوفت بناليد. ناسلامتي تشخيص مصلحت حسابي شما رو مي سازه. راجع به اون يارو كه گفته مدير يه شركتي صنعتي و گفته احمدي نژاد دروغگويه خب از اون سودي كه تا سال 85 در مي آورد خمسش رو مي داد يكمي هم انفاق مي كرد دست دو تا فقير بيچاره رو مي گرفت به اين بلا گرفتار نمي شد. ربطي هم به كار دولت نداره. نظر من رو هم بخاطر اينكه ارزش انتشار نداره نذاريد بالا فقط نوشتم تا كسي كه اين نظر رو مي خونه حرصش دربياد.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
0
با سلام
در پاسخ به اون آقا ( اگر با ادبيات خودشون بخوام خطابشون كنم بايد بگم «اون يارو»!) كه همه مسائل را به خمس و زكات و انفاق و... ربط داده اند بايد عرض كرد:
1- از كجا معلوم كرديد كه اين افراد خمس نداده و انفاق نكرده اند؟
2- آيا همه اين هزاران كارخانه اي كه در اين دو سه سال اخير يا ورشكست شده اند و يا زير 50٪ ظرفيت كارميكنند، همگي بدليل خمس ندادن به اين فلاكت دچار شده اند؟
3- اگر چنين است چرا قبل از روي كار آمدن اين دولت به چنين سرنوشتي دچار نشدند؟ نكند مدعي هستيد نعوذ بالله در اين مدت خدا در خواب بود!! ويا شايد مدعي هستيد دولت كريمه آقاي احمدي نژاد تمامي افراد خمس بده را سرشماري كرده( مثل همين سرشماري اقتصادي اخير!) و فقط به آنها رسيدگي ميكند؟!!
4- خمس و انفاق ما همين بود كه از محل سودهاي سالانه خود، كارخانه را توسعه ميداديم و از قِبَل اين توسعه تعدادي جوان بيكار را به كار ميگمارديم ( در طي سالهاي 80 تا 84 تعداد 183 نفر جوان بيكار در اين كارخانه جذب كار شده و از دربدري و بيكاري نجات يافتند درحاليكه در اين 3 سال اخير به بركت مهرورزي و عدالت گستري از نوع اصولگرائيش نه تنها ازامكان ايجاد 1شغل جديد خبري نيست بلكه حتي امكان جايگزيني افرادي را كه فوت نموده يا بازنشسته شده اند نيز از دست داده ايم و پرسنل موجود بايد جور رفتگان را هم بكشند، البته براي مدتي محدود! چرا كه عنقريب بايد خودشان هم در طرح ريزش نيرو بروند و به جمع بيكاران فزاينده اين مملكت بپيوندند!)
5- فرموده ايد اين نابسامانيها و بلايايي كه به آن گرفتاريم هيچ ربطي به دولت ندارد، پس به كي ربط دارد؟ نعوذ بالله به امام زمان؟!! مگر در اين 3 سال اخير چه واقعه مهمي جز ظهور و بروز دولت نهم اتفاق افتاده كه بتوانيم اين شرايط را با آن مرتبط كنيم؟
6- آنجايي كه افاضه فرموده ايد«...خب از اون سودي كه تا سال 85 در مي آورد خمسش رو مي داد يكمي هم انفاق مي كرد دست دو تا فقير بيچاره رو مي گرفت به اين بلا گرفتار نمي شد...» تلويحاً پذيرفته ايد كه بلايي نازل شده و مردم گرفتار بلا هستند و قطعا اين بلا چيزي نيست جز دولت ناكارآمد، بي كفايت و لجباز !! اين جه جور دفاعيست كه از دولت محبوبتان بعمل آورده ايد؟!! در حاليكه ميگوييد ربطي به دولت ندارد ولي ميگوييد مردم در حاكميت اين دولت به بلا گرفتار آمده اند!
از اين دفاع جانانه شما بياد خاطره اي افتادم كه براي تلطيف روحيه خوانندگان محترم، ذكر آنرا خالي از لطف نمي بينم:
« در سال 57 كه اوج تظاهرات خياباني مردم بر عليه شاه در جريان بود، عوامل رژيم نيز بيكار ننشسته بودند و يكبار در شهر ما عده اي چماق به دستِ ناآگاه را به خيابان آورده بودند تا به طرفداري از رژيم منحوس پهلوي تظاهرات كرده و شعار بدهند، مردم انقلابي در اين سوي خيابان شعار ميدادند « مرگ بر شاه خائن» و آن بيچاره هاي مزدور هم براي مقابله داد ميزدند « درود بر شاه خائن»!!
والسلام
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۴
0
0
وقتي كه آقاي كردان با مدرك [...] حق بيت المال را [...] و كسي هم حق اعتراض نداره و ايشون بايد همچنان در پست جديد خود تكيه بزنند ديگه اين همه مشكلات اقتصادي كه مردم بيچاره بايد تحمل كنند كه چيز مهمي نيست كه آقاي روحاني بخواد اعتراض كنه همه بايد سكوت كنند و همچنان در بهشت بريني كه از بركت دولت نهم نصيبمون شده به خوشي زندگي كنيم و هرروز به خوشيمون افزوده بشه
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۵
0
1
الحق كه بايد جلوي رياكاريها گرفته بشه. نمي دونم چرا اينقدر كه به بيرون ماندن تار موي سر يك خانم حساسيت نشان داده ميشود درباره دروغ و رياي بسياري از آقايون كسي به اونها هشدار نميده؟
خدا همه را هدايت كنه.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۵
0
0
طرفداران دولت را جدي نگيريد. آنها با آمدن دولت جديد بلافاصله چرخش ميكنند. همانطوري كه بسيازي از آنها در انتخ�-~
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۵
0
0
كاش ميشد مردم روستا ها وشهرهاي كوچك را روشن كرد كه گول 2000 تومنهايي كه به دست بچه هايشان داده مي شود نخورند وهمينطور امنيت راي هاي مردم را در مقابل چماقداراني كه بدتر از ميليشياي [...] شغار هدف وسيله را توجيه مي كند به شدت پايبند هستند ؛ حفظ كرد.اللهم لا تسلط علينا من لا يرحمنا آمين
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۵
0
1
به آقای روحانی عزیز می گویم خودت را خسته نکن عزیزم، دوران عوام فریبی به پایان رسیده، ملت از همیشه بهتر می داند که چه بلایی سرش آمده است،حلا همه می گویند خودم کردم که لعنت بر خودم باد، تو هم یه آخوندی مثل همه ی آخوندای دیگه ،حضرات
می گویند می خواهیم این انقلاب را به نسل های بعدی بسپاریم
فقط خدا به داد این مردم برسد.(این قصه سر دراز دارد)
با تشکر از آفتابه ی عزیز...!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۵
0
0
نمي دانم در اين آشفته بازار ، چرا كساني كه سالن سخنرانيشان در پرتو نور امام زمان مي بينند ، و با ولي عصر جهان ( ع ) در ارتباطند اينگونه دست به تخريب چهره هاي دلسوز انقلاب و ياران واقعي امام مي زنند ، تو را بخدا بس كنيد ، دلتان بحال ما مردم بيچاره بسوزد ، چرا فكر مي كنيد كه مردم ساده اند ،قشر جوان ما كه بيشترين درصد را بخودشان اختصاص مي دهند آگاهتر از حرفها هستند .يعني شما واقعاً به روز جزا اعتقاد داريد ؟ اين سوال را هر لحظه از خود مي پرسم .... خدا به فريادمان برسد . راستي سن انتخابات در اين دوره چه تغييري مي كند ؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۵
0
1
مگه تو كشور گراني هست؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۵
0
0
با عرض پوزش از شما عزیزان: در یکی از سفرهای استانی آقای احمدی نژاد به شهر شهید پرور اسلامشر ایشان قول دادند که کاسه [...] دانشگاه آزاد اسلامشر را عوض کنند، اکنون با گذشت 2سال از این مسئله هنوز خبری نیست...!من خواستم بگویم یا آقای احمدی نژاد بیاید کاسه [...] را عوض کند یا ملت [...] (باز هم عذز خواهی می کنم...!)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین