کد خبر: ۸۰۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۶

ظرفیت‌ جدید دانشگاه‌های تهران اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دانشگاه‌های تهران در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در گروههای ریاضی وفیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در مجموع 221 دانشجوی جدید پذیرش خواهند کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، دانشگاه‌های فنی دایر در تهران شامل دانشگاه تهران، صنعتی شریف‌، امیر کبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر الدین طوسی در مجموع در مرحله تکمیل ظرفیت 133 دانشجوی جدید پذیرش خواهند کرد.

دانشگاه تهران در مرحله تکمیل ظرفیت 30 ظرفیت جدید در رشته های فنی ایجاد کرده است. این دانسگاه در مهندسی برق در شاخه های الکترونیک، بیوالکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات 10 دانشجوی جدید می‌پذیرد. 

همچنین این دانشگاه در مهندسی عمران 8 دانشجوی جدید، در مهندسی کامپیوتر (سخت افزار - نرم افزار) 4 دانشجوی جدید و در مهندسی مکانیک 8 دانشجوی جدید کارشناسی در مرحله تکمیل ظرفیت می‌پذیرد.

دانشگاه صنعتی شریف نیز در مرحله تکمیل ظرفیت 50 دانشجو پذیرش خواهد کرد. این دانشگاه در مهندسی برق (الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، بیوالکتریک، سیستم‌های دیجیتال) 15 دانشجوی جدید، در مهندسی صنایع 7 دانشجوی جدید، در مهندسی عمران 9 دانشجوی جدید، در مهندسی فناوری اطلاعات 3 دانشجوی جدید، در مهندسی کامپیوتر نرم افزار 3 دانشجوی جدید، در مهندسی کامپیوتر سخت افزار 3 دانشجوی جدید و در مهندسی مکانیک 10 دانشجوی جدید در مرحله تکمیل ظرفیت می‌پذیرد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در مرحله تکمیل ظرفیت 15 دانشجوی جدید خواهد پذیرفت. این دانشگاه در رشته های مهندسی برق (الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات)، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک 5 دانشجوی جدید در هر رشته می‌پذیرد.

دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی نیز تنها در رشته مهندسی برق (الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات) 12 دانشجوی جدید خواهد پذیرفت. این دانشگاه اعلام کرده است تعهدی در واگذاری خوابگاه به این دانشجویان نخواهد داشت.

دانشگاه علم و صنعت نیز 26 دانشجو در رشته های مهندسی برق (الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات)، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک (مکانیک در حرارت و سیالات، ‌مکانیک در طراحی جامدات) در مرحله تکمیل ظرفیت خواهد پذیرفت. این دانشگاه به ترتیب در این رشته ها 10،‌8 و 8 دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه های علوم پزشکی دایر در شهر تهران شامل شهید بهشتی، تهران و ایران در مجموع 65 دانشجوی جدید در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش خواهند کرد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرحله تکمیل ظرفیت تنها 10 دانشجوی جدید می پذیرد. این دانشگاه در مرحله تکمیل ظرفیت 10 دانشجوی دکتری خواهد پذیرفت. این دانشگاه اعلام کرده است تعهدی جهت ارائه خوابگاه به این پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در مرحله تکمیل ظرفیت 31 دانشجوی جدید خواهد پذیرفت. این دانشگاه در رشته پزشکی 15 دانشجو،‌ در رشته داروسازی 10 دانشجو و در رشته دندانپزشکی 6 دانشجوی جدید در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش خواهد کرد. دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده است تعهدی جهت ارائه خوابگاه به این پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در مرحله تکمیل ظرفیت 24 دانشجوی جدید می‌پذیرد. این دانشگاه در رشته پزشکی 15 دانشجو، در رشته داروسازی 4 دانشجو (برای نیمسال دوم) و در رشته دندانپزشکی 5 دانشجوی جدید در مرحله تکمیل ظرفیت خواهد پذیرفت. دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز اعلام کرده است تعهدی جهت ارائه خوابگاه به این پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

دانشگاه‌های تهران در رشته های علوم انسانی در مرحله تکمیل ظرفیت 23 دانشجوی جدید در دو دانشگاه شهید بهشتی و علامه طباطبایی و تهران می‌پذیرند.

دانشگاه تهران در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته های علوم انسانی در رشته حقوق 8 دانشجوی جدید می‌پذیرد.

دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته حقوق 12 دانشجو خواهد پذیرفت.

دانشگاه علامه طباطبایی نیز در مرحله تکمیل ظرفیت 3 دانشجوی جدید خواهد پذیرفت.

تکمیل ظرفیت کنکور از روز دوشنبه 8 مهرماه آغاز می‌شود و تا روز سه شنبه 9 مهرماه ادامه خواهد داشت.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین