کد خبر: ۸۰۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۳
در پاسخ به هک شدن سایت‌های شیعیان؛

العربیه هک شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای العربیه که هزینه‌های آن را عربستان سعودی تامین می‌کند و در دبی برنامه‌های خود را پخش می‌کند امروز جمعه اعلام کرد که پایگاه اینترنتی اش (www.alarabiya.net) مورد حمله هکرها قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای العربیه با انتشار بیاینه‌ای اعلام کرد پایگاه اینترنتی‌اش مورد حمله هکر‌ها قرار گرفته است و به همین علت دسترسی به پایگاه اینترنتی این شبکه برای مدت موقتی غیر ممکن بود. 

بر اساس این گزارش‌، هکرها در پیام کوتاهی به زبان عربی و انگلیسی اعلام کرده بودند اگر حمله به پایگاههای اینترنتی شیعیان ادامه یابد، هیچکدام از پایگاه های اینترنتی شما (سنی‌ها) در امان نخواهد ماند. 

سخنگوی شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد این گونه اقدامات، خرابکاری و تجاوز به آزادی بیان به حساب می‌آید‌. 

وی مدعی شد: «این شبکه خط و مشی درست و متعادلی را دنبال می‌کند و در پوشش خبری خود هیچ گونه غرض ورزی از خود نشان نمی‌دهد». 

در ماه سپتامبر، دهها پایگاه اینترنتی شیعه متعلق به مراجع مذهبی شهر مقدس قم توسط هکر‌های وهابی مورد حمله قرار گرفت. 

هکر +group-xp+ وابسته به وهابی‌ها به سیصد پایگاه اینترنتی متعلق شیعیان‌، از جمله «‌آل البیت»، بزرگترین پایگاه اینترنتی شیعیان در جهان و وابسته به بنیادی به همین نام متعلق به «آیت الله علی سیستانی»، مرجع تقلید شیعیان عراق، حمله کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین