کد خبر: ۸۰۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۴
بادامچیان:

موتلفه هیچ‌گاه به دنبال پست و قدرت نبوده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسدالله بادامچیان اظهار داشت: «سابقه حزب موتلفه اسلامی نشان داده این حزب همواره در خدمت اسلام و مردم بوده و هیچگاه به دنبال پست و قدرت نبوده است». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، اسدالله بادامچیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در دومین اجلاس سراسری معاونین تبلیغات و روابط عمومی استانهای حزب موتلفه اسلامی افزود:‌ «حزب موتلفه اسلامی به دلیل تلاش جمعی اعضای خود مورد توجه مسئولین و مردم قرار دارد و در دوره اخیر در سطح داخلی و خارجی از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است».

نماینده مردم تهران در خانه ملت در سخنان خود در خصوص تبلیغات سیاسی تصریح کرد: «تبلیغات به معنای رساندن مفهوم به صورت شیوا است و اگر این مسئله کامل و جامع نباشد فایده‌ای ندارد و باید شیوه‌های تبلیغاتی هدفدار و با برنامه باشد تا منظور و مقصود حزب را برساند».

بادامچیان تاکید کرد:‌ «زمانی تبلیغات هدف‌دار می‌شود که قوی، آگاهانه،‌ با برنامه، جدی و با پیگیری و نتیجه‌یابی شود و در میدان سیاست باید مراقب راههای فرعی از اصل و هدف بود».

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تبلیغات هدفدار دشمن‌دار است، گفت: «دشمن در راه تبلیغات هدف‌دار سنگ‌اندازی کرده و با ایجاد موانع و مشکلات به دنبال باز ماندن ما از هدف است که مسئولین تبلیغات باید با جدیت و پشتکار و با برنامه‌ریزی صحیح با حربه‌های تبلیغاتی دشمن مبارزه کرده و به وظایف خود عمل کنند».

وی به مسئولان تبلیغات و روابط عمومی استانهای حزب موتلفه اسلامی توصیه کرد: «تبلیغات باید خالصانه و خداپسندانه باشد و در این صورت حتماً خداوند توفیق یاری همراه با پیروزی را نصیب می‌کند».

بادامچیان با تاکید به تفاوت تبلیغات سیاسی ودینی بیان داشت: «تبلیغات سیاسی مسئله‌اش با تبلیغات دینی تفاوتهای جدی دارد و باید مراقب بود این را ابزار تبلیغ حزب نکنیم بلکه حزب را در خدمت دین قرار دهیم».

وی در ادامه افزود:‌ «کار تبلیغات تشکیلاتی باید کاری منظم و جمعی بوده و باید مشخص شود حزب به دنبال چه مفهومی از سیاست است و تبلیغات ما باید تبلیغات سیاسی اسلامی باشد».

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «ضوابط و معیارهای تبلیغاتی در تبلیغات سیاسی اسلامی بسیار مهم است و هرگز در این راه نباید دروغ بگوئیم که امروزه بسیاری از روزنامه‌ها برای منافع حزب خود به نشر اکاذیب و خبر دروغ می‌پردازند».

بادامچیان ادامه داد: «اگر بخواهیم تبلیغ سیاسی اسلامی کنیم باید نیت خالص ضرورت منافع جهان اسلام و خدمت به مردم در راستای رسالت خداوند باشد که در این راه با جامع‌نگری می‌توانیم به نتایج مطلوب برسیم».

وی گفت: «تشکیلات سیاسی اسلامی باید استراتژی و برنامه‌اش بر اساس هدفش که همواره خدمت در راه اسلام است باشد که این کار اصلاً سهل و ساده نیست بلکه کار دشواری است که بر دوش معاونین تلیغات و روابط عمومی نهاده شده است».

نماینده مردم تهران در مجلس افزود:‌ «اگر در دین خدمت سیاسی کنیم نتیجه‌ای خوب و فوق‌العاده دارد و این که دین را ابزار خدمت تشکیلات کنیم که در این صورت دنیا و آخرت را از دست می‌دهیم».

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «در حال حاضر نیاز به تحول در نگاه به تبلیغات داریم و باید فواید کار حزبی را در میان مردم عنوان کرده تا به جذب افراد به حزب بیانجامد».

وی در پایان سخنان خود در خصوص تبلیغات انتخاباتی گفت: «تبلیغات انتخاباتی تفاوت‌های بسیاری با تبلیغات سیاسی دارد اما در راه انتخابات ریاست‌جمهوری باید تشکیلاتی توجه ویژه و جدی داشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین