کد خبر: ۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۰
در گفتگو با آفتاب مطرح شد:

نظر بادامچیان درباره نامزدی خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسدالله بادامچیان که پیش از این عنوان کرده بود، اگر سیدمحمد خاتمی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم وارد شود رای نمی‌آورد درباره دلیل این گفته خود به خبرنگار پارلمانی آفتاب، گفت: «اصلا بعید است که آقای خاتمی وارد این صحنه شود چراکه ایشان بعنوان رییس جمهور دوره‌ای از ایران از موقعیت خاص خودش برخوردار است».

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینگونه افراد در مقاطع مختلف می توانند برای نظام مفید واقع شوند، تاکید کرد: «آقای خاتمی دارای موقعیتی است که امروز اصلاح طلبان عنوان می‌کنند هیچ کس در جریان اصلاحات به غیر از خاتمی رای نمی‌آورد».

این عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی با یادآوری 8 سال دوره اصلاحات و مشکلات آن دوره و مخالفت‌هایی که به گفته وی با شخص خاتمی هم اکنون در مجموعه وجود دارد
، اظهار داشت: «امروز روحانیت و توده‌های متدین جامعه با خاتمی همراه نیستند و به همین علت در صورت ورود به انتخابات رای پایینی کسب خواهد کرد و در این صورت از موقعیت فعلی خود هم خارج خواهد شد و حتی در بین جریان اصلاح طلب هم او دیگر دارای این موقعیت نخواهد بود لذا مصلحت ایشان در اینست که به صحنه انتخابات ریاست جمهوری دهم نیاید».

بادامچیان با اظهار این مطلب که اگر قرار باشد مجددا از خاتمی برای نظام استفاده شود موقعیت وی از دست خواهد رفت، در عین حال درباره نحوه رویکرد و دیدگاه جریان اصولگرا جهت حضور در انتخابات، عنوان کرد: «این جریان همواره به خرد جمعی و دیدگاه‌های مردم پایبند بوده است به این معنا که ما برای جمع‌بندی جهت رسیدن به نامزد انتخاباتی‌مان دیدگاه‌های مردم و دیدگاه جریانات مختلف کشور را تا اندازه که بتوانیم مورد توجه قرار می‌دهیم و البته نظر و مواضع گروه‌های مختلف داخل جریان اصولگرا را هم جویا می‌شویم کما اینکه دیدگاه و نقطه نظرات روحانیت و به ویژه ولی‌فقیه را هم مورد عنایت قرار خواهیم داد تا در نهایت به کاندیدایی برسیم که در شرایط گوناگون بین‌المللی و داخلی بتواند بار مسوولیت را در چهار سال به خوبی به دوش بکشد».

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر درباره احتمال چرخش و انتقال قدرت در کشور و همچنین رسیدن اصولگرایان به اجماع بر سر کاندیداتوری محمود احمدی نژاد را زود دانست.

بادامچیان همچنین با تاکید بر همگرایی و تعامل بیشتر گروه‌های سیاسی در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: «اینکه تا کنون نفیا یا اثباتا نسبت به هیچ نامزدی اظهار نظر نکرده‌ایم به همین علت است که امیدواریم بتوانیم همه را به یک وحدت و همگرایی البته تا آنجا که میسر است برسانیم».

این عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکید به اینکه حزب متبوعش نقش محوری خود را دراین زمینه همواره حفظ کرده و خواهد کرد در پایان این گفت وگو تصریح کرد که فعالیت‌ها و برنامه‌های موتلفه در مسائل انتخابات دائمی است و این حزب بطور مداوم این مسئله را پیگیری می‌کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
0
0
آقاي بادامچيان مصلحت خاتمي را بهتر از اصلاح طلبان حامي خاتمي تشخيص مي دهند!!!در ضمن جالبه كه ايشان نگران از دست رفتن موقعيت فعلي خاتمي هستند!!!از همه جالبتر اينكه احتمال حضور خاتمي در انتخابات دهم چقدر اقتدارگرايان را نگران و وحشت زده كرده است!!!
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
0
0
اگر تخريب نباشد واگر رسانه ملي ملي عمل كند شخص خاتمي بيش از ديگران مورد توجه مردم است با توجه به عملكرد دولت نهم و وعده ها ي غير عملي و وضغيتي كه در ميان عوامل اجرايي بوجود امده كه حتي نمايندگان جناح موافق دولت را هم به فرياد در اورده و.... البته طرف ديگر اطرافيان ايشان ودقت در رفتار وگفتارشان است كه در عامه مردم توجه بايد داشته باشند وخود را فقط در ميان عده اي خاص وروشنفكر نبينند.و سعي كنند پشت سر ايشان حركت كنند.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
0
0
تا تدين از نظر ايشون چي باشه و چه تعداد از مردم رو شامل بشه
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
0
0
خاتمي بيايد راي 25 ميليون قطعي است
اين نگراني ها طرفي نميبندد و ايشان ( بادامچيان هم اشتباه ميفرمايند)
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
0
0
نمي دانم منظور ايشان از كدوم روحانيت است اينا كه ما ميبينيم و ميشناسيم اكثرا يا همه حمايت ميكنند
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۳
0
0
ايشان بهتر است هراه دوستانشان به فكر اعتراضات ماليات ارزش افزوده باشند كه خداي ناكرده درآمدشان [...] شود
كه جزء در اين گونه موارد حضور ندارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین