کد خبر: ۸۰۸۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

عصبانیت کیهان از رفتار‌های اپوزیسیون در هفته‌های اخیر؛ سیرک بود!

روزنامه کیهان نوشت: مردم ایران در هفته‌های اخیر سکانس‌های جدیدی از «سیرک اپوزیسیون» را نظاره‌گر بودند. از دیدار مضحک رئیس‌جمهور فرانسه با پادو‌های بدنام تا کشته سازی جعلی رسانه‌های معاند و افرادی که در روز‌های بعد، زنده مقابل دوربین سخن گفتند.
عصبانیت کیهان از رفتار‌های اپوزیسیون در هفته‌های اخیر؛ سیرک بود!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان در سرمقاله امروزش عصبانیت خود از دیدار اخیر مکرون را نشان داده و آن را «سیرک اپوزیسیون» خوانده است.

به گزارش کیهان، مردم ایران در هفته‌های اخیر سکانس‌های جدیدی از «سیرک اپوزیسیون» را نظاره‌گر بودند. از دیدار مضحک رئیس‌جمهور فرانسه با پادوهای بدنام و دست‌چندم جریان ضدانقلاب تا به جانِ هم افتادن بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال سعودی و از حضور آفریقایی‌ها و پناهندگان اوکراینی در تجمع مضحک برلین تا کشته‌‌سازی جعلی رسانه‌های معاند و افرادی که در روزهای بعد، زنده مقابل دوربین سخن گفتند.

کیهان در بخش دیگری از این مطلب با طرح این سوال‌ که «آیا شهروندان در اروپا و آمریکا در رفاه کامل به سر برده و از خوشی زیاد، گیج شده‌اند؟!» نوشته است: از هر چهار اروپایی یک نفر وضعیت مالی خود را متزلزل دانسته و بیش از نیمی از اروپایی‌ها نیز پیش‌بینی می‌کنند که اوضاع مالی‌شان در ماه‌های آتی بدتر شود.

نویسنده کیهان در ادامه تاکید کرده است: اینها را نگفتیم که بگوییم همه چیز در ایران گل و بلبل است و هیچ مشکلی وجود ندارد؛ بلکه غرض این بود که بگوییم همه مردم در اقصی نقاط جهان و از جمله مردم در اروپا و آمریکا با مشکلات ریز و درشت دست به‌گریبان هستند. مردم عزیز ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین