کد خبر: ۸۱۳۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

رئیسی وارد خراسان جنوبی شد/ اژه‌ای هم به زنجان رفت

 رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی، وارد خراسان جنوبی شد.
رئیسی وارد خراسان جنوبی شد/ اژه‌ای هم به زنجان رفت
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال مقامات محلی خراسان جنوبی وارد این استان شد.

افتتاح و بازدید از پروژه‌های عمرانی و دیدار با مردم از برنامه‌های این سفر است.

در سفر دو روزه رئیس جمهور به استان ۱۴ تن از معاونان و وزرای کابینه‌اش وی را همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در این سفر پیگیر مصوبات سفر قبلی خواهد بود؛ بازدید میدانی رئیس جمهور و معاونین و وزرا از طرح‌ها و پروژه‌های سطح استان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

هواپیمای حامل رئیس قوه‌قضائیه‌ در فرودگاه‌ زنجان به زمین نشست

همچنین رییس قوه قضائیه در چهاردهمین سفر استانی خود پس از تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز ۲۴ آذرماه در صدر هیئت عالی قضائی به استان زنجان سفر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در این روز با اقشار مختلف مردم، قضات و کارکنان دادگستری استان، صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان، به‌طور جداگانه دیدار کرده و در شورای اداری و شورای قضائی برای بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضائی حضور خواهد یافت.

محسنی‌اژه‌ای در بدو ورود به استان زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شناخت مشکلات مردم از نزدیک یکی از اهداف سفر استانی است، اظهار کرد: در این سفر مسئولان بخش‌های مختلف در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت تا موارد و مشکلات مردم در حوزه وظایف قوه‌قضائیه را احصا و بررسی کنند.

رئیس قوه‌قضائیه تصریح کرد: سرکشی به همه حوزه‌های کاری قوه‌قضائیه در استان در این سفر مدنظر است تا که اگر مشکلی باشد آن را رفع کنیم و بتوانیم به این مردم متدین و غیور خدمتی از نزدیک داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین