کد خبر: ۸۱۳۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

مرگ ۴ کارگر در روزهای اخیر

دومین کارگر مصدوم حادثه تصادف مینی بوس سردخانه بروجن که بر اثر آتش سوزی به شدت زخمی شده بود، در بیمارستان جان باخت.
مرگ ۴ کارگر در روزهای اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه (۲۱ آذر ماه) آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران زن یک سردخانه مواد غذایی در بروجن در محور نقنه به سمت دهاقان در استان چهارمحال بختیاری دچار آتش سوزی شد که در نتیجه آن هشت کارگر زن به همراه راننده دچار سوختگی شدند.

طبق گزارش معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان؛ متأسفانه یکی از خانم‌ها روز  سه شنبه ۲۲ آذر ماه در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان بر اثر شدن جراحات جان باخت و نفر دوم نیز صبح روز چهار شنبه (۲۳ آذر ماه) جان سپرده است.

طبق گزارش حسین بدیعی نژاد؛ دلیل این واقعه استفاده از پیک نیک برای ایجاد گرما بوده که در نهایت با آتش سوزی همه کارگران در مینی بوس محبوس می‌شوند.

گفته می‌شود؛ راننده خودرو صبح روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شده است.

مرگ کارگر در عمق ۱۲۰متری چاه

همچنین یک کارگر حین انجام کار تعمیرات چاه آب در محدوده پیچ ساغروان در شهرک صنعتی ماشین‌سازی و فناوری‌های برتر مشهد بود که به دلایل نامعلومی در عمق ۱۲۰ متری گرفتار می‌شود.

بنابراین گزارش، آتش نشانان بعد از چند ساعت تلاش بی‌وقفه با ورود به چاه پیکر این کارگر ۳۵ساله را در عمق ۱۲۰ متری چاه خارج کردند که متاسفانه علائم حیاتی نداشت.

فوت کارگر شهرداری زنجان در اثر در رفتن جک ماشین زباله

همچنین یک منبع کارگری با اعلام خبر درگذشت یک کارگر خدماتی شهرداری زنجان گفت: این حادثه صبح روز چهارشنبه (۲۳آذر ماه) برای یکی از کارگران پیمانکاری شاغل در منطقه ۴ شهرداری زنجان بر اثر حادثه در رفتن جک ماشین زباله‌بر حین شستشو اتفاق افتاده است.

او با بیان اینکه کارگر جان‌باخته «رحمت الله اردکی» نام داشت، گفت: متاسفانه کارگر مذکور مشغول شستشوی خودرو حمل زباله برای مانور تجهیزات برف‌روبی بود که ناگهان با در رفتن جک، سر وی بین اتاق و شاسی ماشین گیر می‌کند.

به گفته وی، گاها نامناسب بودن محیط کار و انجام کارهای سخت و طاقت‌فرسا و عواملی مثل نداشتن امنیت شغلی و از همه مهمتر تامین نشدن معیشت کارگر موجب می‌شود که شرایط نامساعد محیط کار برای کارگران به وجود بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین