کد خبر: ۸۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۱:۱۰

موج پوست اندازی احزاب اصلاح طلب

آفتاب‌‌نیوز : پنج روز پس از آنکه محمدرضا خاتمی دبیرکل جبهه مشارکت از پوست اندازی حزب متبوع خود و تغییرات احتمالی در ارکان آن خبر داد سعید حجاریان در گفتگو با روزنامه شرق اعلام کرد دبیرکل جبهه مشارکت تغییر می کند تا پوست اندازی از خود را شروع کند. حجاریان با طرح ایده اداره جبهه اصلاحات توسط هیأت مدیره ای متشکل از اصلاح طلبان پیگیر گفت: ‌باید خانه تکانی کنیم. مشارکت باید از خودش اصلاح را آغاز کند. 

در این میان محمد عطریانفر نیز اعلام کرد: حزب کارگزاران سازندگی خود را نوسازی و بازسازی می کند. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اضافه کرد: پیشنهادهایی از سوی شورای مرکزی در جهت پوست اندازی و نوسازی حزب شده که مورد استقبال اعضا قرار گرفته است. وی در خصوص ضرورت بازسازی کارگزاران گفت: کارگزاران قبل از انتخابات ریاست جمهوری فعالیتش با رکود مواجه شده و به نوعی متوقف شده بود که بعد از انتخابات جلساتی تشکیل و در جهت بازسازی حزب، تصمیماتی اتخاذ شده است. 

این تحولات پس از آن صورت می گیرد که مجمع روحانیون مبارز – از تشکل های با سابقه جناح چپ – پس از استعفای مهدی کروبی در معرض انتخابی جدید قرار گرفته و انتظار می رود انتخاب دبیرکل جدید و تغییر شرایط سیاسی سرآغاز فصل جدیدی در فعالیت های مجمع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین