کد خبر: ۸۲۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

قوه قضائیه: «حسن فیروزی» نه بازداشت شده و نه زندانی است

رسانه قوه قضائیه وجود فردی به نام حسن فیروزی در بین بازداشت شده‌های حوادث اخیر را تکذیب کرده و اعلام کرد چنین شخصی نه بازداشت شده و نه زندانی است.
قوه قضائیه: «حسن فیروزی» نه بازداشت شده و نه زندانی است
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته‌های اخیر برخی رسانه و شبکه های های اجتماعی با انتشار تصاویری از فردی به نام حسن فیروزی، از وضعیت نامساعد این فرد در زندان خبر داده اند. حالا خبرگزاری قوه قضائیه در واکنش به این ادعاها، وجود چنین فردی در زندان را تکذیب کرده است.

خبرگزاری قوه قضائیه(میزان) نوشت: درخصوص نامبرده ادعا‌های مختلفی مطرح شده است؛ از اینکه وی در زندان اوین در آستانه اعدام قرار دارد تا انتشار یک فایل صوتی. اخیرا نیز مدعی شده‌اند حسن فیروزی به دلیل پیامد‌های شکنجه، به کما رفته است. بلافاصله پس از انتشار این خبر، خبرگزاری میزان تحقیقات ویژه‌ای را در رابطه با پرونده حسن فیروزی از مراجع زیربط انجام داد.

میزان افزود: بررسی‌های دقیق صورت گرفته نشان می‌دهد فردی به نام حسن فیروزی با جرائم ذکر شده در ادعا‌های معاندین نه تنها حکم محکومیت و کیفرخواست و قرار طی ماه‌های گذشته، ندارد بلکه در هیچ کدام از زندان‌های ایران در بازداشت یا گذران دوران محکومیت نیست. همچنین استعلامات از نهاد‌های انتظامی و امنیتی نیز نشان می‌دهد، فردی با این هویت و مشخصات حتی به صورت موقت بازداشت نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین