کد خبر: ۸۲۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۵
موسوی لاری:

شورای حكميت در حد يک پيشنهاد قابل بررسی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مركزی مجمع روحانيون مبارز با اشاره به سخنان كروبی كه عدم اعلام كانديداتوری تا 20 آذر را به معنای كنار نرفتن خود از بحث كانديداتوری دانسته گفت: «عدم اعلام كانديداتوری به شورای حكميت تا 20 آذر ماه به معنای بر هم خوردن ائتلاف اصلاح طلبان نيست».

به گزارش سرویس سياسی آفتاب به نقل ازفارس، عبدالواحد موسوی لاری صبح امروز پنج‌شنبه در حاشيه كنگره سراسری حزب كارگزاران سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «وحدت ملی بدين معناست كه همه جريانات دلسوز به اين نقطه برگردند كه به دنبال چيزی جز مصلحت نظام نباشند».
 
وی ادامه داد: «همه گروه‌ها می‌توانند با تشريک مساعی و همدلی يک رقابت قانونی را برای رشد كشور شكل دهند».
 
موسوی لاری در پاسخ به اين سوال كه دبير كل حزب اعتماد ملی اعلام كردند كه اگر تا20آذر ماه كسانی كه قصد كانديداتوری دارند نظر خود را اعلام نكنند پس از آن به هيچ وجه كنار نمی‌روند و آيا اين موضوع جريان اصلاحات را با چالش جديدی مواجه می‌كند يا خير گفت: «همه افراد از جمله كروبی بر روی اين موضوع كه بايد به كانديدای واحد برسيم تاكيد دارند و قاعدتا شورای حكميت برای رسيدن به اتحاد نيروهای اصلاح‌طلب است».
 
عضو شورای مركزی مجمع روحانيون مبارز با بيان اينكه شورای حكميت در حد يک پيشنهاد قابل بررسی است گفت: «فرصت زمانی به اين معنا نيست كه اگر كسی اعلام آمادگی نكند ائتلاف بر هم خواهد خورد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین