کد خبر: ۸۲۵۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

درخواست یک نماینده از رئیس جمهور

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهوری خواست تا شخصا به موضوع مشکلات باغداران و برنجکاران مازندرانی ورود کرده و موضوع را بررسی کند.
درخواست یک نماینده از رئیس جمهور
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شریعتی اندراتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه - دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تذکری شفاهی خطاب به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: سیاست های نادرست و اشتباه آن وزارتخانه موجبات مشکلات جدی برای دامداران، کشاورزان و بهره برداران عرصه کشاورزی کشور شده است. اگر توانایی حل مشکلات را ندارید چه بهتر سکان کشاورزی کشور را به دیگران بسپارید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ساداتی نژاد شما در سال جاری باغداران و برنجکاران مازندرانی با مشکلات بسیاری مواجه کردید و کوچکترین حمایتی به عمل نیاوردید. از رئیس جمهور انتظار داریم شخصا به این موضوع ورود کرده و مشکلات کشاورزان مازندرانی را بررسی کنند.

نماینده مردم بهشهر در تذکر دیگری خطاب به محرابیان وزیر نیرو گفت: شرق مازندران از حیث آب شرب و کشاورزی وضعی بحرانی دارد، از جنابعالی انتظار داریم با سفر حوزه انتخابیه از روند تکمیل گلورد بازدید کنید تا اسرع وقت باقیمانده آن با دستور شما به اتمام برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین