کد خبر: ۸۲۷۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
زنبور‌ها چشم انتظار عملکرد شاگردان ناگلزمان

دورتمند برد تا به صدر بوندسلیگا برسد

تیم فوتبال دورتموند در نخستین بازی از هفته بیست‌وسوم بوندسلیگا آلمان برابر لایپزیش به پیروزی دست یافت تا به صورت موقت در صدر جدول قرار بگیرد.
دورتمند برد تا به صدر بوندسلیگا برسد
آفتاب‌‌نیوز :

هفته ۲۳ بوندسلیگا آلمان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش آغاز شد. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که پیش از این دیدار دورتموند با ۴۶ امتیاز و لایپزیش با ۴۲ امتیاز در رده‌های دوم و چهارم جدول جای داشتند.

لایپزیش که در هر سه دیدار اخیر خود برابر دورتموند پیروز شده بود در این دیدار و در دقیقه ۲۱ بعد از خطای سنگربان خود و از روی نقطه پنالتی نخستین گل بازی را دریافت کرد، این گل توسط مارکو رویس به ثبت رسید.

در ادامه و در دقیقه ۳۹ بازهم میزبان موفق به گلزنی شد و این بار امره‌جان با شوتی سرکش برای بار دوم دروازه لایپزیش را باز کرد تا دورتموند ۴۵ دقیقه نخست را با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۴ بازیکنان لایپزیش با ارسالی دقیق پشت مدافعان دورتموند دیوید رائوم را صاحب توپ کردند و پاس دقیق او را امیل فورسبرگ به گل تبدیل کرد تا بازی ۲ بر یک شود.

در ادامه این دیدار تلاش دو تیم گلی در بر نداشت تا بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان خاتمه یابد. با این برد دورتموند با ۴۹ امتیاز به صدر رفت تا منتظر نتیجه دیدار دو تیم اشتوتگارت و بایرن مونیخ بماند. دیدار دو تیم امروز شنبه و از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین