کد خبر: ۸۳۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۵

معاونان جدید ضرغامی انتخاب شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حوزه اطلاع‌رسانی ریاست صداوسیما اعلام کرد: «با احکام جداگانه‌ای از سوی عزت‌الله ضرغامی، معانان جدید صدا و برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما منصوب شدند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حسن خجسته از این پس در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت، عهده‌دار مسئولیت خواهد بود و محمد حسین صوفی در معاونت صدا آغاز به کار خواهد کرد.

دکتر حسن خجسته از سال 1377 تاکنون به عنوان معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور صدا فعالیت داشته‌ است و 9 دوره رئیس جشنواره بین‌المللی رادیو بوده ‌است. خجسته همچنین به سمت نایب رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) در سال 2007 منصوب شده ‌است. 

دکتر حسن خجسته باقرزاده متولد سال 1331 مشهد است؛ او مدرک کارشناسی‌اش در رشته جامعه شناسی را از دانشگاه تهران، فوق لیسانس مردم‌شناسی را از دانشگاه تهران و مدرک دکترای مدیریت استراتژیک خود را از دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرده‌ است.
 
وی عضو هیأت علمی دانشکده صداوسیمای جمهوری اسلامی است و نخست به عنوان تهیه‌کننده برنامه صبحگاهی رادیو و سپس به عنوان مدیر گروه اجتماعی رادیو تهران با صدای جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است.

محمد حسین صوفی، کارشناس ارشد مدیریت برنامه‌ریزی است و پیش از این، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما، مدیرکل سیمای استان‏ها، مدیرکل صدا و سیمای همدان، مدیر شبکه دو سیما، رئیس هیأت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران، مدیرکل ارشاد استان همدان، داور بخش‏های سینمایی و تئاتر در جشنواره‏های گوناگون از جمله سمت‏هایی است که وی بر عهده داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین