کد خبر: ۸۳۳۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

بازداشت ۲ قاتل فراری در خوزستان

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: درپی وقوع یک فقره قتل در این شهرستان، قاتل کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر شد.
بازداشت ۲ قاتل فراری در خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالرحیم قربان پور در بیان جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره قتل در ساعت ۶.۲۵ صبح امروز در حوزه کلانتری ۱۱ شهرستان باغملک، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و جمع آوری ادله و اقدامات فنی و تخصصی، قاتل و همدستش را در کمتر پنج ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح کمری کلت به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهمین در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی (قتل) اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

سرهنگ قربان پور بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

قاتل فراری در شوشتر دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر نیز گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در سال ۱۳۹۹ مربوط به حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی اهواز و متواری شدن قاتل، وی پس از شناسایی در شهرستان شوشتر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح الله بیگدلی در تشریح این خبر اظهارکرد: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. متهم در تحقیقات فنی پلیس و پس از مواجهه با مستندات، به بزه انتسابی (قتل) با انگیزه شخصی معترف و پس از تکمیل پرونده قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ بیگدلی افزود: پلیس همواره تلاش می‌کند با بسیج تمامی امکانات و بهره گیری ازتمامی ظرفیت‌ها خصوصا ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه استفاده کند تا بتواند ماموریت‌های خود را در جامعه به نحو مطلوب و شایسته ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین