کد خبر: ۸۳۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۶

قدردانی خالد مشعل از صدا و سیمای ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از رسانه‌های کشورمان به ویژه شبکه‌های داخلی و خارجی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای افشای جنایات اشغالگران در غزه و دادن آگاهی به مردم ایران و دنیا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، خالد مشعل در پایان دیدار شنبه شب خود با سفیر کشورمان در دمشق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با تشکر از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران افزود: «پیروزی مقاومت در غزه پیروزی امت اسلامی بود این پیروزی حاصل حمایت‌های مردم آزاده کشورهای عربی اسلامی و غیر اسلامی و برخی دولتهای عربی اسلامی بود».

وی افزود: «شکست اسرائیل و خروج نظامیان این رژیم از غزه دو پیروزی مردم و مقاومت در جنگ بیست و دو روزه بود اما دو هدف بزرگتر ما یعنی رفع کامل محاصره و بازگشائی گذرگاههای غزه دیگر اهداف ما است که بطور جدی برای دستیابی به آن مبارزه می‌کنیم».

وی تاکید کرد: «اشغالگران اسرائیلی باید بطور کامل از سرزمین‌های اشغالی خارج شوند و ما شصت سال است که برای این هدف مبارزه می کنیم و تا دستیابی به آن از مبارزه خود دست بر نمی داریم».

سفیر کشورمان نیز در این دیدار به نمایندگی از دولت و ملت ایران پیروزی بزرگ مقاومت و مردم غزه را به خالد مشعل تبریک گفت.

موسوی آمادگی ایران را برای بازسازی و مداوای مجروحان غزه اعلام کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران تلاشهای دیپلماتیک خود را برای بازگشائی گذرگاهها و رفع کامل محاصره غزه ادامه خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین